Autor Wątek:  Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004  (Przeczytany 9543 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« dnia: 21 Lipca 2011, 21:52:49 »
Na zdjęciu poniżej jest kabina lokomotywy E1004 (201Eg) i nad nastawnikiem jest 4 manometr. Czemu on służy? W Polskiej ET22 mamy (od lewej) cylinder hamulca, przewód główny i zbiornik główny.

Offline KormaK

  • Wiadomości: 152
  • pizzapizzapizza
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Lipca 2011, 22:21:41 »
Ja taki lekki OT zrobię, ale dotyczy kabiny i poniekąd manometrów. Powie mi ktoś, jak się tym hamuje? Bo za pierona nie widzę tu kranów hamulca :d
everybody lies

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Lipca 2011, 22:26:39 »
Skoro to jest pro ET22, to gdzieś obok nastawnika. Pewnie aparat nie ujął tego.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Lipca 2011, 22:29:34 »
Hmmm... Ja bym powiedział, że to rączka najbardziej po lewej.
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Lipca 2011, 22:29:56 »
Mi się wydaje, że kran hamulca to ten podobny do nastawnika w ET22-20xx drążek. (Jak źle napisałem to proszę o zwrócenie uwagi to poprawie.)
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Lipca 2011, 22:42:36 »
Skoro to jest pro ET22, to gdzieś obok nastawnika. Pewnie aparat nie ujął tego.
Według tego opisu to fota załączona przez @Tyrystor'a ukazuje kabinę we większości.
1. Przeróbki były fabryczne (typ 201Eg)
2. Zakres zmian (na tyle ile pamiętam):
-obniżenie dachu i inna zabudowa urządzeń na dachu (inna skrajnia taboru)
- pantografy połówkowe
-inny układ żaluzji (więcej)
-skuteczniejsze filtry przeciwpyłowe
-stanowisko mechanika po lewej
-brak narożnych okienek
-klimatyzacja kabin
Na pewno stanowisko mechanika jest po lewej stronie. Więc wajcha od hamulca nie znajduje się raczej obok nastawnika.
Źródło http://forumtt.pl/viewtopic.php?t=3383
« Ostatnia zmiana: 21 Lipca 2011, 23:12:28 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Lipca 2011, 08:15:22 »
@Sawi tu się mylisz, te lokomotywy przez kilka lat jeździły z narożnymi szybami, dopiero później zaczęto "zabijać" je ponieważ słońce świecące te szybę łamało kąt światła i oślepiało maszynistę.
1. E1004 podczas jazd próbnych w Polsce.
2. E1003 po sprowadzeniu do Polski na zamówienie CTL-u.
Ale mnie nadal zastanawia, po co jest 4 manometr, ktoś pytał również gdzie jest kran hamulca. Hamulce zasadniczy i pomocniczy to są 2 dźwigienki na lewo obok nastawnika.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Lipca 2011, 11:13:24 »
W internecie można dorwać artykuł z "Koleje małe i duże" dotyczący 201Eg. Wspominają tam o hamulcach i ich umiejscowieniu aczkolwiek zbyt wielu szczegółów tam nie ma.
http://eu07.pl/userfiles/3948/priv-ET22-201Eg.pdf
« Ostatnia zmiana: 22 Lipca 2011, 11:18:59 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Online ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2973
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Lipca 2011, 11:23:47 »
Ja sobie jednak nie mogę wyobrazić, jak "spolonizowano" te byki. Przecież na nich powinny być jakieś ślady bo pobycie w Maroku, natomiast nie różnią się niczym od normalnych ET22.

Offline niemiec

  • Wiadomości: 160
  • Główny nierob
    • Zobacz profil
    • Moje zdjęcia
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Lipca 2011, 11:31:11 »
Ja słyszałem, że różnią się obudową boczników. Jak to jest na prawdę, nie mam bladego pojęcia. Pewnie jest to kompletną bzdurą.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Dodatkowy manometr na pulpicie elektrowozu E1004
« Odpowiedź #10 dnia: 22 Lipca 2011, 14:40:26 »
Ja sobie jednak nie mogę wyobrazić, jak "spolonizowano" te byki. Przecież na nich powinny być jakieś ślady bo pobycie w Maroku, natomiast nie różnią się niczym od normalnych ET22.
Masz jedną żaluzję więcej na dachu.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.