« Odpowiedź #7 dnia: 09 Lipca 2011, 10:28:09 »
To tylko mnie zastanawia gdzie mechu miał kran hamulca i grzybek od opuszczania badyli. Twoje zdjęcie wskazuje na to że widoczność tego dnia nie była ograniczona.
Hehe, jak zwykle "MK" wiedzą najlepiej :). Rzeczywistość a siedzenie przed kompem i jazda po wirtualnych szlakach to dwa różne światy…
Odnośnie wykolejenia to potwierdzam. Około godziny 14:30-15 przez stację Bytom Bobrek jechał pociąg roboczy a kilkanaście minut później dźwig kolejowy w stronę Bytomia. Mieliśmy brać z kopalni pociąg i jechać w kierunku Mysłowic ale dyżurny ruchu poinformował nas, że doszło do wykolejenia i wszystko stoi także my na pewno nie pojedziemy. W związku z tym zamknęliśmy maszynę (M62M-006) w Bobrku. Nasza podmiana miała fajną służbę bo z tego co wiem zmuszeni byli troszkę postać ;).

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76