Autor Wątek:  Odległość rysowania a światło reflektorów  (Przeczytany 3173 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline adzik

  • Wiadomości: 58
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odległość rysowania a światło reflektorów
« dnia: 05 Czerwca 2011, 21:47:51 »
Witam!
Grając dzisiaj na L61, zuważyłem podczas mijania innych składów pewną rzecz. Mianowicie odległość rysowania obiektu (tutaj jako obiekt czytaj lokomotywa) jest najpierw widoczna, poczym dopiero rysowane są światła obiektu. W pogodzie ustawionej na noc to różnicy nie robi, jednak w dzień i podczas zmierzchu widać to dość znacznie (screen dla zobrazowania). To zależy od kodu czy ustawień scenerii?
--Dodano--
Zapomniałem wspomnieć, że pomiędzy sytuacją 1 a sytuacją 2 odstęp wynosił ok.3-4 sec. przy szlakowej pociągu 60-70km/h

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6165
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Odległość rysowania a światło reflektorów
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Czerwca 2011, 21:50:40 »
Granica animacji świateł to 500 metrów ustawione na sztywno w exe.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6313
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 343
Odp: Odległość rysowania a światło reflektorów
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Czerwca 2011, 22:36:40 »
Trzeba by to poprawić, dołączając też osłabianie światła wraz z odległością. FreeSpotLight ma na ogół odpowiednie parametry, tylko nie są one używane.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni