Autor Wątek:  Lasy i płoty  (Przeczytany 3630 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Lasy i płoty
« dnia: 12 Sierpnia 2004, 16:42:33 »
Chyba nieco prymitywne pytanie:

Jak wy robicie krętą ścianę lasu czy płot? Z obiektu line? Bo w sumie nie wiem jak to zrobić:)
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Lasy i płoty
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Sierpnia 2004, 16:57:11 »
ZTCP to ja robiłem płot plane'm. Ale to tylko ZTCP:)

Offline wasyl

  • Wiadomości: 276
  • Permanentny Inwigilator Sieciowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lasy i płoty
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Sierpnia 2004, 20:59:48 »
Witam!!!
Ja robie kreskę wpierw (zamkniętą) a potem robie extrude i mamy las w 3d.
Ploty robie na boach o malej grubosci.
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Lasy i płoty
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Sierpnia 2004, 12:32:11 »
Dzięki Wasyl! Metoda extrude jest chyba wygodniejsza.
A jak to teksturujesz? Mapping face czy jakiś inny?

Zamykam.
Benek
« Ostatnia zmiana: 05 Października 2014, 10:25:52 wysłana przez Benek »
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com