⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Lasy i płoty
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Lasy i płoty (Przeczytany 3817 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Paul
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 523
Otrzymane polubienia: 16
Lasy i płoty
«
dnia:
12 Sierpnia 2004, 16:42:33 »
Chyba nieco prymitywne pytanie:
Jak wy robicie krętą ścianę lasu czy płot? Z obiektu line? Bo w sumie nie wiem jak to zrobić:)
Zapisane
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl
|
www.bsk.isdr.pl
| pokrzesik.wytnij@gmail.com
uetam
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 2641
Otrzymane polubienia: 6
Lasy i płoty
«
Odpowiedź #1 dnia:
12 Sierpnia 2004, 16:57:11 »
ZTCP to ja robiłem płot plane'm. Ale to tylko ZTCP:)
Zapisane
http://isdr.pl
wasyl
Wiadomości: 276
Permanentny Inwigilator Sieciowy
Otrzymane polubienia: 0
Lasy i płoty
«
Odpowiedź #2 dnia:
12 Sierpnia 2004, 20:59:48 »
Witam!!!
Ja robie kreskę wpierw (zamkniętą) a potem robie extrude i mamy las w 3d.
Ploty robie na boach o malej grubosci.
Zapisane
Przygarnę fotki na tekstury obiektów!
Paul
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 523
Otrzymane polubienia: 16
Lasy i płoty
«
Odpowiedź #3 dnia:
14 Sierpnia 2004, 12:32:11 »
Dzięki Wasyl! Metoda extrude jest chyba wygodniejsza.
A jak to teksturujesz? Mapping face czy jakiś inny?
Zamykam.
Benek
«
Ostatnia zmiana: 05 Października 2014, 10:25:52 wysłana przez Benek
»
Zapisane
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl
|
www.bsk.isdr.pl
| pokrzesik.wytnij@gmail.com
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Lasy i płoty