Autor Wątek:  Starsze EXE wczytujące TGA  (Przeczytany 4775 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Starsze EXE wczytujące TGA
« dnia: 21 Maja 2011, 01:48:10 »
W związku z rezygnacją z użycia tekstur BMP na rzecz TGA pojawiła się konieczność dopisania w PC2010 jawnych rozszerzeń tekstur, aby starsze EXE nie szukały plików BMP. Rozwiązanie to ma taką wadę, że w przypadku użycia wymiennie tekstur TGA i DDS dla nowszych EXE, pliki T3D czy SCN z jawnymi rozszerzeniami TGA nie nadają się do wersji DDS.

Aby zaradzić zjawisku dublowania plików modeli i scenerii, przygotowałem modyfikację starszych EXE, polegającą na tym, że domyślnie przyjmowane jest rozszerzenie TGA zamiast BMP. W związku z powyższym nowo wydawane modele i scenerie nie będą musiały mieć oddzielnych wersji dla TGA i DDS.

http://eu07.pl/userfiles/4245/wersje_exe.7z

Zawartość paczki:
wersje_exe/stare_exe_621/eu07.exe
wersje_exe/exe_664kb/eu07.exe
wersje_exe/exe_699kb/eu07.exe
wersje_exe/exe_kursa_717/eu07.exe
wersje_exe/dizel_pack_735/eu07.exe


Uwaga! Powyższe pliki wykonywalne mogą wymagać podania innych charakterystyk taboru (CHK) niż udostępnione w ostatnich paczkach całościowych, a także pewnych zmian w sceneriach (deaktywacja obrotnic, usunięcie wpisów time, sky itd.). Również nie ma większego sensu uruchamianie ich na paczce DDS (chyba że ktoś napisze nakładkę, która będzie symulować wczytywanie plików TGA w oparciu o zawartość DDS). Zmiany publikuję głównie dla użytkowników paczki TGA, którzy będą chcieli korzystać z owych EXE po wgraniu do niej nowych dodatków, które nie będą posiadały jawnych rozszerzeń TGA. (Najnowsze EU07_162.EXE samo dobiera odpowiednie rozszerzenie na podstawie plików znalezionych na dysku.)
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni