« Odpowiedź #28 dnia: 16 Maja 2011, 01:20:57 »
U mnie sporadycznie: Linia 14 – Głogów – Leszno (o wiele szybciej autkiem)
Oj ta felerna drogowa dwudziestka od Głogowa aż za Głogówko ;). Strasznie męczył mnie ten odcinek. Od strony Głogowa dwudziestka miała bodaj 13-14km, a kończyła się chyba w km 266 (oczywiście mogę się mylić bo dawno tam nie jechałem). Raz jedyny jechałem tamtędy jako pasażer -myślałem, że wyjdę z siebie zwłaszcza, że swoim pociągiem jechałem tamtędy jakieś 8h wcześniej…
Wracając do tematu. Ja często jeżdżę linią nr 14 z Łodzi Kaliskiej do Zduńskiej Woli, linią nr 15/16 z Łodzi Kaliskiej do Kutna, i jeszcze jeździłem z Łodzi Kaliskiej do Czechowic (p. Katowice). Natomiast w pracy to w ciągu ostatnich 6 mc najczęściej jeździłem Dwory – Petrovice u Karvine, Dąbrowa Górnicza – Kraków NHa, Dwory – Toszek, ZWK – Dwory (p. Tarnowskie Góry), a w chwili obecnej jeżdżę z ZWK do stacji Płock Trzepowo (p. Ponętów i Kutno). Numery linii ciężko mi wypisać bo jest tego "trochę". Jako ciekawostkę wrzucę mapkę gdzie na czerwono znaczyłem trasy na których jeździłem/jeżdżę w pracy (niestety troszkę nieaktualna bo kilka tras doszło). Żółte kropki to stacje gdzie wykonywałem manewry, próby hamulca, oględziny techniczne lub naprawy wagonów, itd.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76