Autor Wątek:  Pare uwag do sterowania et22  (Przeczytany 4350 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

  • Gość
Pare uwag do sterowania et22
« dnia: 06 Sierpnia 2004, 02:46:04 »
Na poczatek przepraszam jesli popelnie jakis nietakt ale nie mam stalego lacza z netem i korzystam czasami u kolegi wiec jestem troche zielony z forum.

Chcialem pogratulowac siwetnego symulatorka i pomyslu, od dluzszego czasu sledze wasze postepy i stwierdzam ze program jest coraz bardzier wierniejszy (sam troche jezdzilem na roznych maszynach).

Ale mam pare uwag do sterowania et 22:
- sprezarka w niej jest na 3KV i nie musi byc zalaczona przetwornica aby ja uruchomic,
- dzwignie zalaczania bocznikow mozna przestawic tylko w pozycjach S, SR, R i w momencie wlaczenia bocznika nie mozna przestawic kola nastawnika (w loku jet to blokada mechaniczna).

Dlatego mam pytanie na jakiej zasadzie odbywa sie dekodowanie klawitury w programie, bo jesli odbywa sie to na zasadzie odwolan do konkretnych procedur po zdekodowaniu kllawisza, to w dosc prosty sposub mozna by zrealizowac te blokade.

ps. jesli potrzebujecie jakis danych lokow, to posiadam dosc bogaty zbior literatury.

pps. dlaczego nie robicie sterowania dla jakiegos disla, i w czym jest problem.

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 383
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
Pare uwag do sterowania et22
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Sierpnia 2004, 08:51:57 »
Witam
To o czym piszesz bylo juz poruszane na tym forum, mianowicie, jezli chodzi o zalacznie sprezarki po zalaczeniu przetwornicy w ET22, to popsulo sie to w ostotniej wersji, przed tem dzialalo to prawidlowo, czyli niezaleznie. Sprawa blokady bocznikow tez byla poruszana, ale nie pamietam co z tego wynikło.