Autor Wątek:  Odp: Kolejowy Rotfl  (Przeczytany 1235 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline martin

  • Wiadomości: 14
  • Ehh, te żuławskie szlaki ;)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« dnia: 20 Lutego 2011, 21:01:18 »
Także mamy tutaj trzy różne wersje "zdarzenia semaforowego":

1. albo wskaźnik S1 zaciął się i w między czasie zapaliło się światło manewrowe;
2. albo był to sygnał Ms2 tylko, że w obowiązujących przepisach Ie-1 nie ma takowego wskaźnika;
3. albo po prostu zamarzł jakiś kabel i tyle (w zasadzie może jakieś konkretniejsze informacje były podawane na radiu - tego nie słyszeliśmy bo w kabinie nikt nie był ;))

Pzdr.

ms2, jedziemy na bocznicę.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2011, 21:39:33 wysłana przez Krzysiek626 »
Nie ma lepszych budyni od 1006, 1014, 1049 i 1067 ;D

Offline martin

  • Wiadomości: 14
  • Ehh, te żuławskie szlaki ;)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Lutego 2011, 18:55:23 »
Wiadomo jak to jest z zimą na PKP; pewnie coś zamarzło.

Bocznica. Wydzieliłem posty nie wnoszące nic do wątku.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2011, 21:38:02 wysłana przez Krzysiek626 »
Nie ma lepszych budyni od 1006, 1014, 1049 i 1067 ;D