Autor Wątek:  Bipa zgubiła jedno koło....  (Przeczytany 7091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Bipa zgubiła jedno koło....
« dnia: 20 Lipca 2004, 18:07:09 »
Czy ktoś zauwazył coś takiego że w pierwszym potrójnym wózku Bipy brakuje jednego koła na zestawie? To znaczy z jednej strony jest a z drugiej nie ma... hihihi pewnie złomiarze odkręcili...
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Lipca 2004, 18:36:39 »
no właśnie mi też taka jakaś dziwna się wydawała zauwazyłem ze cos jest nie tak ale nie zwruciłem szczególnej uwagi na to
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lipca 2004, 22:10:13 »
A teraz konkurs... kto zobaczy co jest nie tak z SU46?? Podpowiedź... obejrzyjcie czoło... (CTL nie (p)odpowiadaj...) :))
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Marcin Czapnik (Techniks)

  • Wiadomości: 126
    • Zobacz profil
    • http://marcinc.rail.pl/galeria
  • Otrzymane polubienia: 0
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Lipca 2004, 22:28:22 »
Cytat: "Bart"
A teraz konkurs... kto zobaczy co jest nie tak z SU46?? Podpowiedź... obejrzyjcie czoło... (CTL nie (p)odpowiadaj...) :))
Dolne reflektory powinny być niżej, "dotykać" tej pomarańczowej części.
pozdrawiam
Marcin Czapnik

Offline Jacbull

  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Lipca 2004, 00:47:55 »
BRAWO- za rozwiązanie konkursu Marcin dostaje 15 słoików świeżutkiej musztardy!

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Lipca 2004, 13:15:34 »
z daleka nie widac gniazd sterowania wielokrotnego dopiero przy blizszej odleglosci sie pojawiaja
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Października 2004, 14:47:58 »
Cytat: "Kozi"
z daleka nie widac gniazd sterowania wielokrotnego dopiero przy blizszej odleglosci sie pojawiaja



od razu przepraszam ze wznawiam ten stray topic ale :

Jesli chodzi o pojawianie sie elementow to tak ma byc i tak powinno byc. Aby zwiekszyc wydajnosc i uproscic prace komputera mozna kazdemu elementowi wyznaczyc min i max odleglosc z jakiej ten element widac...pozwala to ukryc z dalszej odleglosci rozne niepotrzebne a obciazajace szczegoly, takie jak np w tym przypadku sprzeg. Jest to niezla metoda pozwalajaca na zachowanie szczegolow z bliska i wywazenie obciazenia przy ogladaniu z daleka.

Warto zeby autorzy taboru o niej pamietali.

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Października 2004, 15:13:29 »
No tak, ale w przypadku tych gniazd glupio wyglada ze nagle sie pojawiaja. Moze nie nalezalo ich calkowicie retuszowac tylko zostawic czarny placek w miejscu gdzie one sa przymocowane.

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Października 2004, 15:49:55 »
Cytat: "McZapkie"
No tak, ale w przypadku tych gniazd glupio wyglada ze nagle sie pojawiaja. Moze nie nalezalo ich calkowicie retuszowac tylko zostawic czarny placek w miejscu gdzie one sa przymocowane.


pewnie najlepiej jakby zostaly na teksturze, albo za mala maja odleglosc maksymalna, chodzi mi generalnie o zasade bo lok z 10tys poly i 2tys poly z odleglosci kilometra wyglada tak samo (niemalze) a dla kompa roznica jest.

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #9 dnia: 04 Października 2004, 23:33:43 »
Wystarczyłoby zmienić w t3d max(ymalny) distance na jakieś 150 lub 200 m i po sprawie.
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 312
Bipa zgubiła jedno koło....
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Lipca 2006, 12:41:32 »
No to lekko odgrzewam ten wątek. Zamieszczam tu linka z (delikatnie) poprawionym ręcznie modelem bipy. Koła już są ok, mozna załączyć endsignal recznie (T/t) tylko w nowym exe (664) oraz poprawiona została odległość pierwszego wagonu od drugiego (nie nachodzą nasiebie).

Kilka screnow poniżej i link na samym dole.

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/endsignal.jpg

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/wozek.jpg

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/laczenia.jpg

Paczka > http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/Download/Bipa.zip

Pozdrowionka.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015