Autor Wątek:  Kolejowy Rotfl  (Przeczytany 737643 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sodabeer

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #390 dnia: 30 Listopada 2011, 21:16:06 »
&feature=related  Toaletka ;).

Spoko, jak masz mocną potrzebę, tylko tą drugą :D:D Powodzenia życzę :)

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #391 dnia: 30 Listopada 2011, 21:25:12 »
http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10732003,Awaria_na_kolei_miedzy_Pruszkowem_a_Warszawa__Kilkadziesiat.html

Może i potraktujecie to jako OT, ale jak awaria samego semafora może  zablokować cały szlak, powodując opóźnienia itp? Może warto dziennikarzy nauczyć co to Sz albo Rozkaz "S" :D
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline KubaPKP

  • Wiadomości: 172
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #392 dnia: 01 Grudnia 2011, 14:36:21 »
http://www.fakt.pl/Maszynista-pomylil-trase,artykuly,138464,1.html#miniPoll

„Maszynista pomylił trasę” - dlatego nie czytam Faktu i podobnych gazet.

Offline Proof

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #393 dnia: 01 Grudnia 2011, 15:57:10 »
Jest to możliwe, jeżeli maszynista nie ma rozpoznania (nie ma wpisu do karty znajomości szlaku), to ma prawo jechać po tym szlaku jedyne 40kmph. Jest to wg mnie lekki absurd, ponieważ jeżeli nie jeździło sie, bodajże pół roku po jakiejś trasie to wystarczy ją jedynie 'odświeżyć' sobie, czyli przejechać ją w kabinie (nie jako maszynista) 1 raz w dzień i jeden raz nocą. Co w przypadku tras, po których pociągi nocą (danego przewoźnika, np.PR)? Dajmy na to, Wrocław - Międzylesie, nie wiem jak teraz, ale w starym rozkładzie nie było tam nocnego pociągu, więc maszynista nie mógł zrobić tam rozpoznania. Tak jest w teorii, w praktyce jest tak, że jak ktoś sie nie boi UTK to jedzie zwyczajnie.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #394 dnia: 01 Grudnia 2011, 18:05:26 »
Nie musi być to pociąg nocny, ma to być przejazd wykonany w porze ciemnej. Obecnie mamy najlepsze warunki na robienie zapoznań. A przepis jest słuszny - prowadzić pociąg 120 km/h po nieznanym szlaku w jednej ręce z R307, w drugiej z rozkładem i dodatkowo WOS-em nie jest łatwo.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline krzychu szczecin

  • Wiadomości: 9
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #395 dnia: 01 Grudnia 2011, 18:26:17 »
W takiej sytuacji nie powinien przyjść do maszynisty inny pracownik znający szlak?

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #396 dnia: 01 Grudnia 2011, 18:37:23 »
A skąd on się wyczaruje?
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Proof

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #397 dnia: 01 Grudnia 2011, 20:08:18 »
Dokładnie jak nie ma to trzeba i tak, a np. Wrocław - Krotoszyn, tam to akurat jak sie ma rozpoznanie do Ostrowa, to jedzie sie ten pierwszy kawałek, normalnie rozkładową, a potem i tak jest szlakowa 40 to bez różnicy.

Offline Preki

  • Wiadomości: 309
  • My name's not Shane, kid!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 42
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #398 dnia: 01 Grudnia 2011, 22:27:59 »
&feature=related  Toaletka ;).
Jakby wagon był ogrzewany parą - to nie byłoby ani grama śniegu ;)

Życie to nie gra... to symulator.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #399 dnia: 02 Grudnia 2011, 13:04:47 »
Wcale nie jest tak źle :]

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #400 dnia: 03 Grudnia 2011, 11:48:59 »
Jedna z Lotosowych eSMek
1) Buźka
2) No smoking  Tylko garnitur   ;D
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4096
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1233
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #401 dnia: 04 Grudnia 2011, 15:32:31 »
Dżoana wozi się z IC :) Autor zdjęcia: Rafał Matouszek: https://www.facebook.com/rafal.matouszek
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Sodabeer

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #402 dnia: 04 Grudnia 2011, 17:24:20 »

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #403 dnia: 06 Grudnia 2011, 08:18:55 »
Prędkość maksymalna - 125 km/h ;)
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #404 dnia: 06 Grudnia 2011, 15:41:28 »
Zgłosiłeś pęknięcie szyny?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #405 dnia: 06 Grudnia 2011, 15:47:25 »
Kolega zgłosił.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #406 dnia: 10 Grudnia 2011, 21:04:40 »
Z cyklu "wszechstronne zastosowania płozy hamulcowej". W tym wypadku nasza bohaterka posłużyła do przytrzymania klawisza bloku początkowego blokady liniowej przy niemożności zablokowania bloku spowodowanej kradzieżą kabli. Klawisz przytrzymano celem zapobiegnięcia zablokowania zastawki nad ww blokiem do czasu naprawy ;).

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #407 dnia: 12 Grudnia 2011, 14:32:23 »
W pociągu podczas podróży.
&feature=youtu.be

Offline Proof

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #408 dnia: 12 Grudnia 2011, 15:19:04 »
Widać, że szum już był głośniejszy od tego i wszyscy spokojnie spali.

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #409 dnia: 13 Grudnia 2011, 09:22:03 »
Dziś na trasie Kraków-Trzebinia przed pociągiem osobowym po torze biegł goły mężczyzna, spowodował opóźniania wynoszące ok 30 minut.. Dopiero, gdzieś przed stacją zgarnęła go policja i zabrała na badania psychiatryczne...

Żródło: Fakty RMF g. 8:00

Link: http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-nagi-maratonczyk-blokowal-tory-w-malopolsce,nId,421373
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #410 dnia: 14 Grudnia 2011, 16:30:28 »
Humorystyczny filmik o pracy maszynisty ;)
&feature=related   I
&feature=related    II

EDIT
Fakt zagapiłem się, dzięki ;)
« Ostatnia zmiana: 14 Grudnia 2011, 16:59:49 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #411 dnia: 14 Grudnia 2011, 16:58:37 »
@mechatroniku pomyliłeś linki :)
&feature=related - tu jest 2 część. :)
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Tomcio

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #412 dnia: 21 Grudnia 2011, 20:49:20 »
Coś z zagranicy. Niebezpieczna praca dróżnika? A może tylko kolejny łowca RP1?
http://www.sadistic.pl/wladca-torow-vt96575.htm
Poszukuje zdjęć Ep05-03, 22, 26 i Ep09-039 Eu/EP07 - 431 - 1046 najlepiej w rozdzielczości najlepiej minimum 1920/1080 im większe tym lepsze ;) Mogą być skany z dawnych lat. Potrzebne ze względów sentymentalnych. Nie będą rozpowszechniane. Z góry dziękuję

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #413 dnia: 22 Grudnia 2011, 01:09:10 »
Sss...ssnake.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #414 dnia: 22 Grudnia 2011, 09:52:39 »
Pewnie to problem do innego wątku, ale zapytam. Gdyby ciągnąć tak pogięty sznurek, jego wygięcia dążą do wyprostowania. W przypadku sznurka  najpierw te najbliżej końca, do którego przyłożono siłę pociągową. W przypadku składu tak długiego (ciężkiego), wyprostowaniu składu zapobiega torowisko. To ogromne siły, tym większe im cięższy jest skład. Mam dwa pytania, jak duże są takie siły i czy tory są specjalnie przystosowane. Czy maszynista stosuje jakąś specjalną technikę jazdy po takich łukach?

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #415 dnia: 22 Grudnia 2011, 12:53:24 »
Być może wrzuca się w środek składu parę lokomotyw.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline firefoxfan

  • Wiadomości: 244
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #416 dnia: 22 Grudnia 2011, 16:11:18 »
Ameryka? Na pewno w środku jest parę lokomotyw sterowanych radiowo. Inaczej niż na takie długasy to chyba nie jeżdżą.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6117
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2085
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #417 dnia: 22 Grudnia 2011, 16:24:19 »
W MSTS w który kiedyś grałem był taki tasiemiec jako gotowy skład. Były trzy loki z przodu i jeden z tyłu.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #418 dnia: 22 Grudnia 2011, 16:32:19 »
W MSTS w który kiedyś grałem był taki tasiemiec jako gotowy skład. Były trzy loki z przodu i jeden z tyłu.
Tak się to właśnie robi. W Australii, gdzie składy są równie długie, z przodu podczepionych jest kilka lokomotyw, natomiast na końcu jest jedna, 2 lokomotywy.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4096
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1233
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #419 dnia: 22 Grudnia 2011, 22:53:04 »
Przegięcie, dosłownie :)
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!