Autor Wątek:  Kilka błędów w Unofficialu  (Przeczytany 3303 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

adampkp

  • Gość
Kilka błędów w Unofficialu
« dnia: 17 Lipca 2004, 22:47:46 »
Witam!

Mam nadzieję, że nie dostanę za tego posta "po łbie", gdyż ostatnio kłótnie i złośliwości nader często widoczne są na tym Forum. Podczas testowania najnowszego Unofficiala znalazłem kilka błędów, co być może przyda się Autorom przed zapodaniem wersji oficialnej (jeśli taka jest przewidziana...)

1. Wydaje mi się, że coś jest nie tak z poczciwym "Claytonem". Problem był już w poprzedniej wersji, kiedy to po podłączeniu się do "ryflaków", SN61 dusił się przy próbie odjazdu w kierunku Kończyn (sceneria Testowo2).
Obecnie dzieje się inaczej, tym razem w scenerii Quarka. Już przy ruszaniu z Koniewic były jakieś problemy, ale po przejściu do tylnej kabiny i z powrotem wszystko "ucichło". Zabawa zaczęła się w Skwarkach. Tam odłączyłem "dwójkę" i wyjechałem za rozjazdy. Po wygaszeniu pojazdu i zmianie kabiny, uruchomiłem go ponownie... i tu zaczęły się problemy. Po wejściu na 3 pozycję (półsprzęgło) wagon wchodził na dziwnie wysokie obroty, zaczął jechać skokowo, a przy próbie wejścia na wyższą pozycję nastawnika dokumentnie się dusił. Wygasiłem, zacząłem od nowa i znów to samo. Co więcej, zauważyłem, że ponownym wyluzowaniu Ganza zaczął on samoczynnie jechać do tyłu (silnik był na biegu jałowym), mimo że nawrotnik był ustawiony do jazdy w przód. Stąd też te skoki: Ganz chciał do tyłu, ja do przodu i wszystko skończyło się, jak skończyło. Jazda do Wielkiego Kaca była niemożliwa, no chyba że w stylu "kangura" z prędkością 10 km/h. Nie wiem, w czym tkwi problem, w każdym bądź razie - poprzednio to działało.

2. Na stacji Mydelniczka podany dla Ganza jest niewłaściwy semafor wyjazdowy (ten przy torze z SU46, wskazuje Sr2). Natomiast semafor odnoszący się do naszego toru nie podnosi się na Sr3, dlatego z przymrużeniem oka trzeba jechać na rozprucie.

3. To już było w poprzednich wersjach: semafor wjazdowy do stacji Zatyle nie chce mi podać sygnału zezwalającego, podaje go tylko "wyjazdówka".

4. W kilku przypadkach (między innymi wspomniana SU46, a także węglarki) występują problemy z teksturami, ale to jest już poruszone w równoległym wątku.

Pozdrawiam i jeszcze raz proszę o wyrozumiałość! :)

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Kilka błędów w Unofficialu
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Lipca 2004, 16:02:05 »
Wydaje mi się że nie musisz się bać aż tak bardzo :)

Gratuluje poprawnej formy posta - temat wskazuje na treść. Wszystko solidnie i rzetelnie opisane - żeby inni tak pisali :)

Dziękuje za zgłoszenie tych problemów. Przy testowaniu zauważyliłem podobne problemy z SN61. Oczywiście to jest nieoficjalna łatka i (miejmy nadzieje że) błędy te zostaną poprawione przy okazji wyjscia oficjalnej wersji.

Artur Kopacz

  • Gość
Re: Kilka błędów w Unofficialu
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Lipca 2004, 09:12:06 »
Cytat: "adampkp"
Witam!

1. Wydaje mi się, że coś jest nie tak z poczciwym "Claytonem". Problem był już w poprzedniej wersji, kiedy to po podłączeniu się do "ryflaków", SN61 dusił się przy próbie odjazdu w kierunku Kończyn (sceneria Testowo2).



Czyli jednak to wystepuje nie tylko u mnie. To się dzieje przy jezdzie z tylnej kabiny. Opisałem to w poscie http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1700.Błąd występował już w poprzedniej wersji oficjalnej z lutego. Co ciekawe w wersji z lipca 2003 ganz jezdzi poprawnie w obie strony.