Ja właśnie obmyślam różne rozwiązania i testuję koncepcje. Nastawnik jazdy zrobiłem na kole zębatym i dźwigni (
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,13529.60.html). Działa całkiem nieźle. Wyobrażam sobie, że to samo będę musiał powtórzyć dla bocznika stosując wycinek koła, ale miałem nadzieję na uproszczenie konstrukcji dla nawrotnika. Niestety koło zębate i dźwignia razem z całym mocowaniem zajmuje sporo miejsca i nie wiem czy uda mi się te trzy mechanizmy sensownie upchnąć obok siebie. Ja wybrałem PoKeys bo jest super elastyczny jako symulator klawiatury. Większość rzeczy mogę zaprogramować makrami, ale przy takim trójpozycyjnym przełączniku jak nawrotnik sterowany przez kolejne przyciśnięcia dwóch klawiszy nie jest to łatwe. Podobny przełącznik jest w wyborze hamulca, ale tam kombinacje są też trzy i każdej pozycji można dać stosowne makro. Przy nawrotniku niestety chyba tak się nie uda. Na razie wymyśliłem obejście na dwóch pozycjach programując podwójne przyciśnięcie klawisza d lub r. Niestety wtedy mogę się przełączyć z przodu na tył ale nie da rady wrócić na pozycję neutralną.
Chyba, że ma ktoś koncepcję jak to zrobić inaczej programując trzeci styk jakoś tak aby wracał do pozycji neutralnej niezależnie czy jest w pozycji przód czy tył?
Dodano: 04 Maja 2013, 00:29:58
Wykombinowałem na Triggered input zamiast na makrach i teraz spełnia moje oczekiwania. Zatem nie było pytania ;)
Dodano: 04 Maja 2013, 00:49:04
Pomyślałem o tym samym rozwiązaniu (tzn Triggered Input dla dwóch stabilnych przełączników) pod sterowanie włączaniem świateł.
Jeden przełącznik po przyciśnięciu wysyła Sh+i a po zwolnieniu samo i, a drugi przycisk odwrotnie. W PoKeys pokazuje jak trzeba, jak sprawdzam np. w edytorze tekstu to również wstawia odpowiednio i oraz I, a w MaSzynie jakoś to głupieje. Przełącza nie ten przełącznik (zamiast od światła białego to włacza np. czerwone), jakby się wciskało nie to co trzeba.
Co to może być? Dlaczego nie reaguje zgodnie z zaprogramowaną sekwencją klawiszy?