« dnia: 18 Stycznia 2011, 22:28:58 »
Witam.
Orientuje się ktoś jak wygląda praca rewidenta taboru np w USA czy Rosji? Szukałem w internecie informacji na ten temat ale nie ma nic konkretnego (albo ja źle szukam). Mianowice interesuje mnie jak wykonywane są oględziny techniczne w kilkukilometrowych składach, oraz jak tam przebiega próba hamulca. Widziałem kiedyś zdjęcia z wyprawiania bodaj 3 kilometrowego pociągu (USA) i rewidenci (czy może ich odpowiednicy) mieli samochód i jechali wzdłuż składu. Jeśli to były oględziny to zastanawia mnie na co mają zwracać uwagę (prócz tego czy kół nie brakuje ;)) . Gdyby ktoś miał dostęp do instrukcji dla rewidenta taboru z USA czy nawet z Rosji to byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76