Autor Wątek:  Kręci się  (Przeczytany 5795 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Kręci się
« dnia: 04 Listopada 2003, 20:24:16 »
Nie wiem czy o tymgdzieś już nie było wcześniej, ale dopiero wczoraj rzuciło mi się w oczy, że koła w niektórych wagonach kręcą się w przeciwną stronę.
Można to zmienić w plikach symulacji czy trzeba ingerencji w modelu 3DS?

[%sig%]

Tomek

  • Gość
Re: Kręci się
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Listopada 2003, 22:53:27 »
Witam,

Tak to kiedys juz bardzo dawno zwrucilem uwage na to.  Ale wydaje mi sie ze przy malej ilosci FPS'ow jest zludzenie ze kreca sie do tylu.  Cos w stylu starego filmu i gasenic od czolgow :-)  Klata wyswietla pozycje kola przekrecona troche do przodu, malo ich (fps), a za kazdym razem obrot jest wyswietlony w nowej pozycji ktora po wyswietlanie w odpowiedniej szybkosci robi zludzenie toczenia sie do tylu.  Moze sie i myle co do tego problem w symulatorze, ale taki effekt moze uzyskac. (kinomatografia)

Pozdrawiam

[%sig%]

Wiadomość zmieniona (04-11-03 22:54)

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Re: Kręci się
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Listopada 2003, 01:48:51 »
To nie przywidzenia optyczne ;-)
Na wyświeltlaczu było ponad 20FPS  
Za to mam nieodparte złudzenie jazdy wstecz patrząc na trawę przy prędkościach powyżej 90 km/h
A z kolei powyżej 150 km/h wrażenie, że trawa jest kilkadziesiąt metrów poniżej torów.
Okulista nie wyda mi zezwolenia na prowadzenie maszyny, a naczelnik gdy w końcu zobaczy taśmę z Haslera -> wyśle na 2 lata do warsztatu :(

Offline chrisfox

  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
    • http://www.marki.net.pl/kolejka
  • Otrzymane polubienia: 1
Re: Kręci się
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Listopada 2003, 06:59:41 »
Nie prościej nie patrzeć na trawę? Naciśnij Page Down... ;)

[%sig%]
Pozdrowienia

Krzysiek

Offline marekG

  • Wiadomości: 45
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Kręci się
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Listopada 2003, 08:14:57 »
no właśnie, przy 150km/h na siódemce to lepiej nie patrzeć przez okienko tylko się zaszyć gdzieś w bezpiecznym kątku :)
Pozdrowionka papa,patyki w gorze obydwa

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Kręci się
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Listopada 2003, 10:48:26 »
Krecenie kol stojacych wagonow juz poprawilem.
Zas co do efektow stroboskopowych przy duzych predkosciach
to obawiam sie ze wiekszosci komputerow nie stac na luksus
motion-bluringu wiec na razie tak musi zostac.

[%sig%]

Offline mixer

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Re: Kręci się
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Listopada 2003, 19:00:03 »
chrisfox napisał(a):

> Nie prościej nie patrzeć na trawę? Naciśnij Page Down... ;)

Położyć się na brudnej usmarowanej olejem podłodze?
...albo zejść do podziemia?
Nie, dziękuję. :)
Wybieram inne rozwiązanie -> wciśnięcie F2

Tomek

  • Gość
Re: Kręci się
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Listopada 2003, 20:47:23 »
Witam,

A jak juz rozmawiamy na temat kol, czy nikt moze nie zwrucil uwagi ze roztaw kol jest troche wiekszy niz tory??  Wyglada ze jest wiekszy na ok. grubosci jednego kola.

Pozdrawiam

[%sig%]