Autor Wątek:  Obsługa Skody  (Przeczytany 7162 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 183
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Obsługa Skody
« dnia: 01 Stycznia 2011, 21:10:44 »
Witam mam pytanie do czego służy w lokomotywie 181 nastawnik który znajduje się nad nastawnikiem kierunkowym?
Miejsce pracy: FH14 500

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Stycznia 2011, 21:24:05 »
Służy do wyłączania uszkodzonych grup silników. N to jazda normalna, I - to uszkodzona I grupa silników, II - to uszkodzona II grupa silników, III - uszkodzona III grupa silników.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Stycznia 2011, 12:34:47 »
Mogę też zrozumieć że jeżeli w rzeczywistości uszkodzi się np. III Grupa silników maszynista nie musi wstawać z miejsca aby wyłączyć te silniki? Czy to jest też na innych lokomotywach na PKP?

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Stycznia 2011, 13:49:57 »
Dokładnie w Czechosłowackich sprzętach nie musisz biegać po szafach żeby odłączyć  (podobnie jest np. w S200)
Niestety w Polskich lokomotywach trzeba wybierać się do szafy elektrycznej.
« Ostatnia zmiana: 02 Stycznia 2011, 14:08:05 wysłana przez MichałŁ »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2204
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Stycznia 2011, 14:02:09 »
A w symulatorze w Skodach trzeba tradycyjnie do maszynowni? Czy z kabiny można odłączyć>
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Stycznia 2011, 14:09:05 »
Znając exe to trzeba wyjść pewnie do maszynowego. Nawet nie sprawdzałem tego

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Stycznia 2011, 19:07:28 »
A ja się spytam czy ta Skoda w rzeczywistości ma możliwość nastawienia hamulca (tow/os/posp), bo coś w symku nie bardzo.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Stycznia 2011, 19:29:42 »
Tak, ma nastawiacz nákladní–osobní (towarowy–osobowy).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #8 dnia: 02 Stycznia 2011, 20:36:13 »
To z jakiego powodu nie działa w symku?

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #9 dnia: 02 Stycznia 2011, 20:49:00 »
Nie ma na pulpicie takiego przełącznika.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline trus

  • Wiadomości: 119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Stycznia 2011, 20:38:55 »
W Skodzie na amperomierzu silników trakcyjnych jest zaznaczony przedział przy około 350 A, czy taki jest maksymalny prąd rozruchu.

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Stycznia 2011, 21:03:15 »
W Skodzie na amperomierzu silników trakcyjnych jest zaznaczony przedział przy około 350 A, czy taki jest maksymalny prąd rozruchu.
Jest to mniej wiecej prad mocy godzinowej.
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #12 dnia: 04 Stycznia 2011, 21:14:21 »
Niestety w Polskich lokomotywach trzeba wybierać się do szafy elektrycznej.

W EP09 można odłączyć parę silników bez wychodzenia z kabiny. Ale to chyba wyjątek.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline pinokio

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 183
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 43
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Stycznia 2011, 02:31:49 »
Czy tak jest w rzeczywistości, że gdy zejdę nastawnikiem na 0 z którejkolwiek pozycji to wskazówka (nie znam nazwy) od razu ustawi się na pozycje 0 czy powinna powoli zejść?
Miejsce pracy: FH14 500

Offline bprog

  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #14 dnia: 07 Stycznia 2011, 08:33:06 »
Tak jest w rzeczywistości. Film autorstwa @mechatronika: http://www.youtube.com/watch?v=396OWue32MI, oglądaj od 1:40.
Ach, mój błąd, źle zrozumiałem pytanie. Myślałem że chodzi ogólnie o to poruszanie się wskazówki.
« Ostatnia zmiana: 07 Stycznia 2011, 18:18:45 wysłana przez bartiprog »

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Obsługa Skody
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Stycznia 2011, 17:19:49 »
Czy tak jest w rzeczywistości, że gdy zejdę nastawnikiem na 0 z którejkolwiek pozycji to wskazówka (nie znam nazwy) od razu ustawi się na pozycje 0 czy powinna powoli zejść?
Nie, tak nie jest ale obecne exe nie umożliwia pełnej obsługi wału kułakowego.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.