Prawdopodobnie wrócą do Niemiec. Ponoć 2 wagony silnikowe mają zostać zachowane jako egzemplarze muzealne. W końcu SA136 wyprodukowano dlatego, żeby je zastąpić.
Wojciechu, czemu przekręcasz wszystko, co ci powiem?
Nie mówiłem, że wrócą do Niemiec, tylko, że są własnością DB i że województwo Zach-Pom. ma je na zasadzie leasingu. To znaczy, że nie może ich wykorzystać PR do obsługi połączeń poza terenem województwa Zach-Pom, gdyż nie można wyleasingować pojazdu, który jest w leasingu. Dlatego ich przyszłość jest niepewna. Do Niemiec nie mogą wrócić, bo do czasu spłaty leasingu są we władaniu Zach-Pom. Nie mają gdzie jeździć bo zamiast nich jeżdżą SA136. Do Muzeum Techniki i Komunikacji trafi 1 egzemplarz, resztę najprawdopodobniej czekają krzaki, przynajmniej do spłaty należności dla DB.