« Odpowiedź #45 dnia: 13 Stycznia 2011, 05:03:00 »
Tych ciężkich składów to trochę jest… Świetnie widać to na Śląsku gdzie coraz częściej ET41 wspomaga ET22 bo sam łamaniec nie dałby rady. Pakują do tych pociągów jak głupi. Ostatnio pomagaliśmy CARGO wyjechać z Imielina, a później temu samemu CARGOwskiemu maszyniście lokomotywa odmówiła posłuszeństwa. Jednym M62M wciągalismy ET41+42 ładowne wagony. Z informacji od mechanika CARGO wyszło, że skład ważył przeszło 3300t + lokomotywa dało ~3500t ;)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76