« Odpowiedź #11 dnia: 20 Października 2010, 16:19:14 »
…i 20 cystern ciągnięte gagarem RAIL Polska.
Nooo, Hagansy to ciągają ;). Pamiętam jak jeszcze w zeszłym roku tam jeździłem, to szły brutta po ok 43-45 cystern (krótkie paliwówki 12.34m), ale to najczęściej brał na siebie CTL i to na dwa elektryki. Nie raz było tak, że bez pomocy CARGO by z Płocka nie wyjechali :D (wzniesienie ponad 15‰ robi swoje). Z resztą nie ukrywam, że sam miałem kilka przygód gdzie maszyna ledwo szła 3km/h przy wyjeździe z Płocka, ale jakoś udało się wyjechać… Ogólnie bolączką tej linii są zwolnienia (konkretnie dwudziestki), fatalna widzialność semaforów (nieoświetlone i zasłonięte wysięgnikami sieci trakcyjnej kształtówki) i ręcznie przekładane rozjazdy od Florka aż po Płock co wydłuża czas przygotowania drogi przebiegu.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76