mixer napisał(a):
> W realu świerszczenie radioli nie jest aż tak głośne,
> podobnie jak ostatni dzwięk Haslera.
Zgadzam sie, trcohe przyciszylem bo zagluszal wszystko :)
> Przetwornicy brak sporo
> niskich częstotliwości, ale i tak jest duuużo fajniejsza od
> starego szumu. Ogólnie dzwięki są do poprawki, bo przecież Rp1
> jest nagrany z zewnątrz kabiny, a wewnątrz brzmi zupełnie,
> zupełnie inaczej.
Hmmm, trabke to mamy od Ciebie :)
> Albo np. "orbitując" wysoko nad scenerią poza pojazdem wciąż
> słychać przetwornicę, przełączniki, trąbkę i prędkoścomierz.
W trybie ghostview nie slychac. Chyba ze orbitujesz jednoczesnie
prowadzac - to inna sprawa, dla oszczednosci te dzwieki ktore
slychac z definicji tylko w kabinie nie maja liczonego tlumienia
od odleglosci. W przyszlosci to orbitowanie przy jednoczesnym
prowadzeniu pociagu bedzie mozliwe tylko w debugmode bo jest
nierealistyczne.
Natomiast wymyslilem, zeby w nowej wersji (z nowym engine)
mozna bylo sie przelaczac (ale tylkow trybie singleplayer)
pomiedzy poszczegolnymi AI, wlaczajac w to pasazerow
na peronie czy w wagonie.
Mysle ze zaspokoi to pragnienia przelaczanych kamer :)
> Aktywny link najprościej można zrobić wpisując tak:
> (url)http://www.xyz(/url) UWAGA: Zamiast nawiasów zwyklych()
> musisz wstawic kwadratowe[], a zamiast xyz -> prawidłowy adres
sprawdzimy:
http://www.kolej.pl/~mczapkie/maszyna/images/2003-11/(screeny z obecnych prac)
>
> PS. Miał być dziś nowy update EU07 i dupa. Nie wyszło.
> Hamulce się w Maszynie zepsuły :(
>
Okazalo sie, ze sprezarka nie dziala w SN61 - dlatego nie chcial
ruszyc. Tzn po wlaczeniu sprezarki podpompowal i dalo sie ruszyc,
problem w tym ze w SN61 sprezarka jest na stale podpieta
od drugiej pozycji nastsawnika poczawszy - bede musial
to poprawic. No i rozne drobiazgi typu wykolejanie w miejscu
sklejenia 2 scenerii itp :)
[%sig%]