Dlaczego po prostu nie zrobisz dziur w panelu? To jest roboty na góra 15 minut.
Druga rzecz, pół pulpitu jest zmapowane "zieloną farbą" na odwal, tj. zaznaczone polygony, wybór typu mapowania w UVW Map i cześć. To powoduje efekt rozciągnięcia, nie wygląda zbyt atrakcyjnie. Są dwie możliwości:
* albo zrobić tak, jak jest to w najnowszych siódemkach oraz ET41, czyli większość elementów ma swoją własną teksturę (nie mapowane z jednego kwadracika 128x128),
* drugą możliwością jest umieszczenie "zielonej farby" na oddzielnej teksturze, powiększenie jej do odpowiednich rozmiarów, zrobienie z niej tekstury seamless (przy powielaniu nie widać przejść) oraz zmapować to dostatecznie ładnie.
Jeszcze prosiłbym screen kabiny zmodernizowanej ST44, lecz od frontu, z oczu maszynisty.
EDIT:
Dlatego że boolean mało kiedy działa jak trzeba a cut zwykle wycina koszmarne otwory.
Fakt, Boolean jest koszmarnym narzędziem, lecz przy odrobinie wprawy nie ma problemu z jego obsługą. Ja osobiście mam na niego metodę, z reguły się sprawdza, roboty nie wykonuje tylko automat, lecz przynajmniej wszystko wygląda w miarę dobrze.