Autor Wątek:  Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem  (Przeczytany 5928 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« dnia: 26 Listopada 2011, 17:08:41 »
Mam problem z uruchamianiem symulatora z dowolnym typem wagonu, EZT, lokomotywy wyskakuje error podczas ładowania tekstury zewnętrznej. Nie mam pojęcia co się dzieje. Używam PC 10 + Patche, EXE 162 oraz 231.
Przykładowy log z scenerii.

EDIT: pojazdy dodaje przez starter.
« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2011, 17:49:48 wysłana przez Tyrystor »

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopada 2011, 17:16:02 »
Pokaż wpisy taboru od momentu w którym wczytuje 152a.t3d.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Listopada 2011, 17:27:13 »
Problem wcześniej nie występował, ale wstawię wszystkie wpisy jakie użyłem. Może jednak coś źle jest.

node 800 0 EP07-344 dynamic pkp\303e_v1 303e-ep-zez-344-hist.tga 303e-ep-zez 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset none ep08-start_null 60.0 0.0
node 800 0 a1 dynamic pkp\ep08_v1 102e-015.tga 102e 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a8 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a1 dynamic pkp\z1_v2 615119-90018-6 152a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 passpack2 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_2.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 WRbd dynamic pkp\1xxa_v1 wrbd_160.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 passpack2 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_2.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a4 dynamic pkp\z1_v2 615120-90008-6 152aa 0.0 nobody 0 0 enddynamic
node 800 0 a3 dynamic pkp\z1_v2 615120-90008-6 152aa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 passpack2 dynamic pkp\1xxa_v1 adu_160_2.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset none kibello 0.0 0.0
node 800 0 wagon1 dynamic pkp\gbs_v1 u2.tga 208kf 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

trainset me2417 plaza_null 35.0 0.1
//$o Pociąg osobowy relacji Bałtyk Plaża - Alakowice. Prowadzimy mały skład lokalny na tej pięknej linii zatrzymując się na wszystkich stacjach. Jadąc zastajemy sygnał S1 przy torach postojowych między stacjami Całkowo, a Bałtykiem Głównym (na wysokosci składu z SU46-039 oraz stojącej obok SP42-193). Po wjeździe na stację i otrzymaniu sygnału jedziemy dalej pamiętając że przed nami jest malutka stacyjka. Po dojeździe do Alakowic kończymy służbę.
node 800 0 et21-57 dynamic pkp\Et21_v2 et21-57.tga 3e2 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 Bh dynamic pkp\1xxa_v1 120a_bp_378-2.tga 120a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
node 800 0 Bh dynamic pkp\1xxa_v1 120a_bp_378-2.tga 120a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
node 800 0 Bh dynamic pkp\1xxa_v1 120a_bp_378-2.tga 120a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
node 800 0 Bh dynamic pkp\1xxa_v1 120a_bp_378-2.tga 120a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
endtrainset

trainset none none1687 10.0 0.0
//$o Po "wejściu" na kociołka, uruchamiamy go i podjeżdżamy do najbliższego semafora (P2m). Po ukazaniu się się sygnału zezwalającego na jazdę manewrową wjeżdżamy na pierwsą bocznicę po puste platformy, podczepiamy się do nich i wracamy z powrotem na tory postojowe, zatrzymując się lokomotywą na wysokości kopca z węglem leżącym obok. Nie odczpiając wagonów, po ukazaniu się sygnału Ms2 na semaforze R2m, pchamy wagony na drugą bocznicę po wagony Gags. Łączymy je ze sobą i Z uformowanym już składem wyjeżdżamy na ten sam tor co poprzednio, zatrzymujemy się ostatnim wagonem kilka metrów od semafora wyjazdowego R2m i luzem podjeżdżamy do semafora w stronę stacji Bałtyk Główny celem wykonania oblotu naszego składu. Na sygnał musimy jednak poczekać aż skład towarowy prowadzony ET40-16 wjedzie na tor obok. Gdy dostaniemy sygnał Ms2 robimy oblot, podczepiamy się do składu od strony "Gagsów" i po otrzymaniu S10 na semaforze ruszamy do Bałtyku Miasta. Po przyjeździe do Bałtyku Miasta odczepiamy lokomotywę i oblatujemy skład celem podpięcia się z drugiej strony. Następnie zgodnie z sygnałami wpychamy skład na bocznicę zakładu i odpinamy się od niego, po czym manewrujemy przed ostatnią zwrotnicę celem jej przestawienia i podpięcia się do składu na torze obok (na terenie zakładu nie ma tarcz manewrowych więc należy obserwować kiedy zwrotnica przełoży się "w bok"). Z podpiętym składem wracamy do Bałtyku Miasta, a po otrzymaniu S10 na semaforze wyjazdowym jedziemy z powrotem do Bałtyku Gł. Po dojechaniu na miejsce zatrzymujemy się na wysokości rampy rozładunkowej, odczepiamy wagony, czekamy na sygnał Ms2 po czym jedziemy po wagony stojące przy peronie w Bałtyku. Podczepiamy je, następnie czekamy na światełko i zaciągamy wagoniki do Bałtyk Plaża po drodze zatrzymując się na przystankach. W Bałtyku Plaża kończymy misję.
node 800 0 SP42-193 dynamic pkp\sp42_v1  101d-193.tga 101d 0.0 headdriver 0 0 enddynamic
endtrainset

trainset none none1784 50.0 0.0
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

trainset none none1781 25.0 0.0
node 800 0 a7408 dynamic PKP\424Z_V1 RES01.TGA 424Z  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a27472 dynamic PKP\424Z_V1 RES01.TGA 424Z  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a6098 dynamic PKP\424Z_V1 RES01.TGA 424Z  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a56789 dynamic PKP\424Z_V1 RES01.TGA 424Z  0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

trainset none none1624 99.0 0.0
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\gags_v2 gags03.tga 401ka 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a55303 dynamic PKP\GBS_V1 GBS03.TGA 208KF  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a48193 dynamic PKP\GBS_V1 GBS11.TGA 208KF  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a52291 dynamic PKP\GBS_V1 GBS10.TGA 208KF  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a445 dynamic PKP\GBS_V1 GBS01.TGA 208KF  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec4.tga 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_pcc3.tga 406ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 5051-503320-2 dynamic pkp\zaes_v1 406ra_dec7.tga 406ra 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

trainset none baltyk5 5 0.0
node 800 0 a45362 dynamic pkp\bhp_v1 505125-18065-1.tga bhp-a  0 nobody 3 90 passengers enddynamic
node 800 0 a27645 dynamic pkp\bhp_v1 505125-18065-1.tga bhp-cd  0 nobody 3 90 passengers enddynamic
node 800 0 a16167 dynamic pkp\bhp_v1 505125-18065-1.tga bhp-b  0 nobody 3 90 passengers enddynamic
endtrainset

trainset rozklad none200 0.0 0.1
//$o Pociąg towarowy z Alakowic do Bałtyku Miasta. Po drodze mijamy się z osobowym do Alakowic stojąc na S1 w Bałtyku Towarowym (obok SP42-193).
//Uwaga - aby poprawnie wykonac misje z EU07-001 dlugosc ponizszego skladu nie moze przekraczac 320 m!
//$w type=t,lmax=320,vmin=30,vmax=70,d=1.435
node 800 0 et42-012-a dynamic pkp\et42_v1 et42-012.tga et42-a 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 800 0 et42-012-b dynamic pkp\et42_v1 et42-012.tga et42-b 0.0 connected 3 0 enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams3.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams2.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams3.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams3.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 2251-817513-9 dynamic pkp\eams_v1 eams3.tga 401Zl 0.0 nobody 3 20 sand enddynamic
node 800 0 gbs dynamic pkp\gbs_v1 gbs06.tga 208kf 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 a7408 dynamic PKP\424Z_V1 RES01.TGA 424Z 0 nobody 3 20 stal enddynamic
node 800 0 a7408 dynamic PKP\424Z_V1 RES01.TGA 424Z 0 nobody 3 20 stala enddynamic
node 800 0 a7408 dynamic PKP\424Z_V1 RES01.TGA 424Z 0 nobody 3 20 stala enddynamic
node 800 0 5520371-3 dynamic pkp\eaos_v1 401w-38.tga 401w 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
node 800 0 5520371-3 dynamic pkp\eaos_v1 401w-39.tga 401w 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
node 800 0 5520371-3 dynamic pkp\eaos_v1 401w-4.tga 401w 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
node 800 0 5520371-3 dynamic pkp\eaos_v1 401w-48.tga 401w 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
node 800 0 5520371-3 dynamic pkp\eaos_v1 401w-533-7509-2.tga 401w 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
node 800 0 5520371-3 dynamic pkp\eaos_v1 401w-533-7509-2.tga 401w 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
node 800 0 5520371-3 dynamic pkp\eaos_v1 401w-2.tga 401w 0.0 nobody 3 40 coal enddynamic
endtrainset



//dekoracja @Tyrystor

trainset none none1501 0.0 0.0
node 800 0 sa102-111001 dynamic pkp\sa102_111_v1 sa102-111-001.tga sa102a  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 sa111-111001 dynamic pkp\sa102_111_v1 sa102-111-001.tga sa111  0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 sa102-111001 dynamic pkp\sa102_111_v1 sa102-111-001.tga sa102b  0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset


trainset none none1597 75.0 0.0
node 800 0 sn61-183 dynamic pkp\sn61_v1 sn61-183.tga sn61 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset



trainset none balmia1 70.0 0.0
node 800 0 sm41-111 dynamic pkp\sm41_v1 sm41-111.tga sm41-111 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 900 0 a57883 dynamic PKP\BHP_V1 505126-19131-9 BHP-SKOS-A  0 nobody 3 0 enddynamic
node 900 0 a29558 dynamic PKP\BHP_V1 505126-19134-3 BHP-SKOS-B  0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset


trainset none none1868 50.0 0.0
node 800 0 em120-01 dynamic pkp\em120_v1 em120-01.tga em120 0 nobody 0 0 enddynamic
node 800 0 S dynamic pkp\1xxa_v1 sk2.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 wm15 dynamic pkp/wm15_v1 none wm15 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset




trainset none none1771 0.0 0.0
node 800 0 passpack2 dynamic pkp\1xxa_v1 ds_n.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 Bh dynamic pkp\1xxa_v1 120a_bp_378-2.tga 120a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
node 800 0 passpack2 dynamic pkp\1xxa_v1 111a13.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 passpack2 dynamic pkp\1xxa_v1 bdnu_160_2.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 passpack2 dynamic pkp\1xxa_v1 111a14.tga 1xxa 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node 800 0 Bh dynamic pkp\1xxa_v1 120a_bp_378-2.tga 120a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
endtrainset



trainset none none1767 40.0 0.0
node 800 0 SU46-039 dynamic pkp/su46_v2 303d-039 303d 0.0 nobody 0 0 enddynamic
endtrainset

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Listopada 2011, 18:15:32 »
A z jakim rozszerzeniem masz tekstury wagonów? I jakie masz domyślne rozszerzenie w starterze? Bo jak widać paczkę masz .tga , EP08 .dds , we wpisach raz są rozszerzenia, raz nie. Za duży bałagan, żeby działało.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Listopada 2011, 18:22:45 »
TGA. Na innych sceneriach też się tak dzieje. Tu mam do czynienia z EN57.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Listopada 2011, 18:58:02 »
Z pierwszego loga, wychodziło by na to, że jest błąd przy ładowaniu:
node 800 0 WRbd dynamic pkp\1xxa_v1 wrbd_160.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamicSpróbuj zamiast '111a' wpisać '1xxa'.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Listopada 2011, 19:15:25 »
Dzięki @Cesky działa. Teraz pozostał problem z EN57 :).

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Listopada 2011, 19:23:36 »
Pewnie będzie podobny problem, sprawdź odwołania do poprawnych plików.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Listopada 2011, 19:35:12 »
Dalej to samo. dodatkowo co zrobiłem z tym to zamieniłem dźwięk brzęczka.

departuresignal: startBZ.wav midbz.wav midbz.wav endbz.wav 30

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Listopada 2011, 19:38:55 »
No to w takim razie obstawiam, że grzebałeś także w 111a.mmd.

Dwa razy masz 'midbz.wav'. Powinny być tylko 3 odwołania do plików dźwiękowych.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Ładowanie tekstury pojazdu kończy się errorem
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Listopada 2011, 20:17:12 »
O raju moja nie uwaga :). Wszystko jest już w porządku, ale EN57 mnie dobija, pomimo poprawienia tego wpisu.
EDIT: Czy jest jakaś różnica w ładowaniu (prócz E3D) symulatora z EXE 162, a 231?