Autor Wątek:  problem z nowym patchem  (Przeczytany 10191 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline josh22

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« dnia: 24 Czerwca 2004, 13:41:35 »
Mam problem z nowym patchem podmieniam pliki z wesji 220204 na nowe i przy instalacji symka pojawia się błąd.
Pomocy!!!!!
rozczochrany

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Czerwca 2004, 14:08:00 »
Jaki błąd?

Offline josh22

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Czerwca 2004, 14:33:07 »
Przy wyborze składu pojawia mi sie: Cannot open file E:\gry....................\textures\mini\other.bmp. tzn taki wpis ponieważ w moim przypadku gra jest zainstalowana tutaj. Jeśli klikne ok uruchomi się ładowanie symka ale po chwili pojawia sie
Parameters mismatch: dynamic object eu07-485 from
pkp\eu07\303e
rozczochrany

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Czerwca 2004, 15:09:13 »
dorzuc jeszcze to: http://www.pit.eu07.pl/loader115b.zip

A drugi blad nie wiem skad sie bierze :/
Reaktywacja ?

Offline Tomi

  • Wiadomości: 194
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Czerwca 2004, 15:33:22 »
Cytuj
A drugi blad nie wiem skad sie bierze :/

IMHO błąd wyskakuje dlatego, że w patchu nie ma uaktualnionych plików mmd i chk pod obsługę pantografów.
Pozdro z Wielkiego Kacka
Tomek

Offline josh22

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Czerwca 2004, 16:13:49 »
działa juz wszystko wporzadku a doinstalowalem jeszcze poprawki do PKP
rozczochrany

Offline maciek_1988

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Czerwca 2004, 18:33:58 »
A ja mam inny problem- jaka linijke trzeba wstawic do scenerii zeby odpalic te czeskie tabory z najnowszego patcha?? Bardzo prosze o rade.

Offline Daro

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
    • http://www.hotrod.oz.pl
  • Otrzymane polubienia: 2
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Czerwca 2004, 20:27:29 »
A ja korzystajac z tematu chcialbym sie zapytac dlaczego w EP23 i EP08 nie moge podniesc pantografu. W innych lokomotywach tego problemu nie ma. I czy ktos by mim mogl powiedziec jaki plik moge przenies np: z EU07 do tych lokow zeby mi sie te pantografy podnosily.  Z gory dziekoje za odpowiedz.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Czerwca 2004, 21:42:55 »
Pewnie nie ma ich zdefiniowanych w plikach mmd

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4204
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 223
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Czerwca 2004, 21:48:44 »
To napiszcie tu jak zdefiniować to. Ktoś mi powiedział że to kwestia paru linijek.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Daro

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
    • http://www.hotrod.oz.pl
  • Otrzymane polubienia: 2
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Czerwca 2004, 22:34:53 »
Dzieki za podpowiedz pobawilem sie troche i joz mi chodzi EP08.
Jesli by ktos chcial to sobie zrobic to wyglada to mniejwiecej tak:
Otwieramy folder z EP08 i plik 4E1(najlepiej za pomoca notatnika) i wpisujemy pod''animwheelprefix: wheel0'' -(piata linijka od gory)

//patyki
animpantrd1prefix: ramiedolne1_pant0
animpantrd2prefix: ramiedolne2_pant0
animpantrg1prefix: ramiegorne1_pant0
animpantrg2prefix: ramiegorne2_pant0
animpantslprefix: slizg_pant0
pantfactors: -3.319 3.381 4.429 0

i podobnie mosimy zrobic w katalogu EU07 i pliku 4E1.

Jak zrobie EP23 to tez wam podam. Chyba ze sami do tego dojdziecie.
Aha bym zapomnial narazie jeszcze nie ma dzwieku podnoszenie, opuszczania i zetkniecia sie pantografu z trakcja, ale to tez postaram sie zrobic.

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Czerwca 2004, 22:58:28 »
'mmdeki' lokow szostkopodobnych:
Dzwiek podnoszenia\opuszczania pantografu:
pantographup: pantup.wav //podnoszenie
pantographdown: pantdown.wav //opuszczanie
Przelaczniki:
pantfront_sw: SW-pantograf-przod rot -0.2 0 0.2 //pantograf przod
pantrear_sw: SW-pantograf-tyl rot -0.2 0 0.2 // pantograf tyl ;)
trainheating_sw: SW-ogrzewanie-pociagu rot -0.2 0 0.2 //ogrzewanie
Lampki:
i-trainheating: ogrzew //ogrzewanie

A teraz maly hint do ET22/EP23:
Gdzies dwa razy jest pantoB ;)
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline maciek_1988

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Czerwca 2004, 23:41:58 »
Czy moglby mi ktos w koncu pomoc??? Naprawde bylbym bardzo wdzieczny......

Offline ET22_RULZ

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 592
  • User #13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #13 dnia: 24 Czerwca 2004, 23:46:37 »
Cytat: "maciek_1988"
Czy moglby mi ktos w koncu pomoc??? Naprawde bylbym bardzo wdzieczny......

Co wy byscie bezemnie zrobili ;)
Niby 141 (mozna jezdzic z kabina i fizyka 4E):
node -1 0 141 dynamic CD\141fake none 4E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
BMZ:
node -1 0 BMZ dynamic CD\BMZ none bmz 0.0 nobody 3 0 enddynamic
810 (tylko AI)
node -1 0 810 dynamic CD\810 none sn61 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
"Nudzą Jacka takie sprawy, ciągła praca, brak zabawy"
Pozdrawiam,
Bartosz "ET22_RULZ" Wojciechowski

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #14 dnia: 25 Czerwca 2004, 00:27:47 »
oj trzeba bedzie pomyslec o edycji skladow w start.exe ;)
Ale to po wakacjach...
Reaktywacja ?

Offline Daro

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
    • http://www.hotrod.oz.pl
  • Otrzymane polubienia: 2
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #15 dnia: 25 Czerwca 2004, 07:13:11 »
WIELKIE DZIEKI joz wiem co  gdzie i jak mam robic

Offline maciek_1988

  • Wiadomości: 104
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Czerwca 2004, 19:10:38 »
Wielkie dzieki ET22_RULZ chociaz jeden dobry chlopaczyna na forum :P

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 78
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #17 dnia: 02 Lipca 2004, 15:05:23 »
ET22_RULZ a mi ten wpis do 141 niedziała bo w start.exe niema go. :(

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #18 dnia: 02 Lipca 2004, 15:30:02 »
Wpis na 141:
node -1 0 141 dynamic CD\141fake 141 4e 0.0 reardriver 3 0 enddynamic

Miłej zabawy !!!

Offline OczeQ

  • Wiadomości: 172
  • Wariat Torowy
    • Zobacz profil
    • http://www.sgkw.eu
  • Otrzymane polubienia: 0
problem z nowym patchem
« Odpowiedź #19 dnia: 02 Lipca 2004, 15:33:06 »
Cytat: "piotrek"
UWAGA !!!
katalog 141fake z folderu "CD" przerzućcie do folderu "PKP" w katalogu "dynamic".


a po co ???

node -1 0 141 dynamic CD\141fake 141 4e 0.0 reardriver 3 0 enddynamic

a tak sie nie da ???
_________________
OczeQ vel Puchacz