Autor Wątek:  Tekstury szyn i podsypki  (Przeczytany 4043 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Tekstury szyn i podsypki
« dnia: 19 Lipca 2010, 11:58:19 »
Postanowiłem pobawić się trochę w Rainstedzie i ułożyć stację Gniezno. Położyłem parę torów (http://www.youtube.com/watch?v=dOjz5rAvVjw) ale po wyeksportowaniu nie miałem tekstur szyn i podsypki. Zajrzałem do scn i tam każdy tor miał none zamiast nazwy tekstury. Podmieniłem Notatnikiem i było dobrze ale mam pytanie: Co zrobić żeby po wyeksportowaniu były od razu przypisane tekstury? (szukałem odpowiedzi w kursie mail'owym ale jakoś nic z tego nie wyłowiłem) Z góry dzięki.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury szyn i podsypki
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Lipca 2010, 12:46:25 »
Zaznaczasz tor i zakładka linie. Klikasz we właściwości. Dalej masz ustawienia tekstury szyn i podsypki. Jeśli tekstury są dobrze ustawione, to zwrócić uwagę na rozstaw szyn i rozmiary podsypki.
Przy okazji sprawdzić, czy tor ma nr typu obiektu 0x4001, tekstura szyn 0x2040, a tekstura podsypki 0x2140.
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Tekstury szyn i podsypki
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Lipca 2010, 12:49:26 »
Wejść we Własności toru, który został ułożony najwcześniej i dodać tam teksturę szyn i podsypki. Potem w oknie eksportowania zaptaszyć Poprawianie, wykonać eksport, i ponownie zapisać scenerię. Ustawienia tekstur z pierwszego toru powinny się skopiować do pozostałych.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Tekstury szyn i podsypki
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Lipca 2010, 12:50:29 »
Dzięki @surgeon i @Ra - działa.
Można zamknąć.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio