To ja może kwestią uzupełnienia zapytam (przepraszam, że odgrzebuję temat sprzed przeszło 2 lat):
NumVerts z trzeciej z opisywanych sekcji, jak się domyślam, po prostu określa liczbę wierzchołków w obiekcie (wierzchołków trójkątów, a nie wierzchołków samej siatki (typowa ściana w kształcie czworokąta będzie się składać z dwóch trójkątów, więc łącznie wierzchołków będzie 6, a nie 4; przykładowo dla sześcianu daje nam to 6 ścian = 12 trójkątów = 36 wierzchołków trójkątów, pomimo, że siatka sześcianu ma zaledwie 8 wierzchołków)).
Natomiast jakoś nie mogę dojść do czego służy magiczna liczba znajdująca się tuż pod NumVerts, w następnej linijce.
Udało mi się jedynie zauważyć taką prawidłowość, że jeśli subobiekt, który scaliliśmy do eksportowanego mesha, był prostopadłościanem, to liczby te przyjmują potęgi liczby 2 o wykładniku rosnącym dla kolejnych ścian (pierwsze dwa trójkąty mają tą liczbę równą 2, kolejne dwa trójkąty równą 4, dalej 8, 16, itd, aż do 64 - 2^6 - 6 ścian - 12 trójkątów). Dla innych brył nie udało mi się dostrzec żadnej prawidłowości.
Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć, co ta liczba konkretnie oznacza?
Inne pytanie mi się nasuwa (być może odpowiedź znalazła się już w innym wątku): skoro Ambient, Diffuse oraz Specular definiują kolor obiektu (domyślam się, że w systemie RGB), a ja nie chciałbym, żeby te wartości zmieniały jakoś kolor tekstury, to jakie wartości powinienem im nadać?