Autor Wątek:  Perony w Turowie na linii 053  (Przeczytany 2981 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Perony w Turowie na linii 053
« dnia: 13 Czerwca 2010, 21:42:33 »
Cześć!
Więc tak we wszystkich misjach na linii 053 oprócz misji brutto_pospieszny w Turowie mamy krótkie perony nr 2 i 3 czyli te środkowe, natomiast w misji brutto_pospieszny owe perony są dwa razy dłuższe dzięki czemu mieści się tam około 16-17 wagonów.
I tu moje pytanie jak wydłużyć owe perony w pozostałych misjach? Chodzi mi tylko o perony reszty infrastruktury nie chce przestawiać(wiat, semaforów, itp).
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline tomekilawa

  • Wiadomości: 258
  • na służbie...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Perony w Turowie na linii 053
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Czerwca 2010, 15:47:09 »
Jedyne co pomoże to posiadanie pliku max z trasą. Później wystarczy otworzyć plik i dać dłuższy peron (tamten można usunąć. Dać boxa i dać teksturę peronu.) Obejdzie się bez niszczenia/modyfikowania innych elementów.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Perony w Turowie na linii 053
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Czerwca 2010, 13:27:06 »
A nie da się tego zrobić za pomocą notatnika?
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Perony w Turowie na linii 053
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Czerwca 2010, 13:45:31 »
Jeśli perony są jako road, to da się w miarę łatwo zrobić. Jeśli są jako trójkąty w scn, to będzie bardzo trudne do wykonania w notatniku.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Perony w Turowie na linii 053
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Czerwca 2010, 19:37:05 »
Powiedzcie mi jak to sprawdzić?
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline tomekilawa

  • Wiadomości: 258
  • na służbie...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Perony w Turowie na linii 053
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Czerwca 2010, 20:10:52 »
Da się to sprawdzić w Rainsted w podglądzie scn. Jeśli peron będzie jako road będzie to zaznaczone jako droga pomiędzy torami. Jeśli będzie z trójkątów będzie oznaczona jako normalny teren na podglądzie. Oczywiście w MaSzynie będzie on inaczej oteksturowany.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Odp: Perony w Turowie na linii 053
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Czerwca 2010, 21:13:57 »
1)
a)1.jpg -road misja3
b)2.jpg -road misja brutto pośpiech
Wniosek: są sobie równe, więc to nie będzie road, tylko triangle
2)Skoro
Cytuj
oprócz misji brutto_pospieszny w Turowie mamy krótkie perony
To wystarczy z brutto_pospieszny wyciągnąć odpowiednie trójkąty, przy założeniu, iż misje między sobą nie były przesuwane w maxie, ale nie sądzę.
3)Wyciągnąłem trójkąty (abc.rar) z miejsca mniej więcej odpowiadające peronom Turowie.
Możesz na żywca dokleić to do jakieś innej misji, ale jeszcze możesz dokonać selekcji, które z tych wyciągniętych należy skopiować, bo nie wszystkie trzeba. Popatrz na tekstury i będzie wiadomo. Reszta należy już do Ciebie.



   « Dodano: 17 Czerwca 2010, 17:17:18 »
A niech stracę, dalsza selekcja (perony.rar). Wynik jak na obrazku. Pierwotnie perony w tej misji sięgały semaforów.
Nie mam dds, ale to już jest pikuś, pan pikuś :)
« Ostatnia zmiana: 17 Czerwca 2010, 17:21:47 wysłana przez Mariusz1970 »