⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Rozdzielczość tekstur w 3ds
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Rozdzielczość tekstur w 3ds (Przeczytany 3296 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Paul
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 523
Otrzymane polubienia: 16
Rozdzielczość tekstur w 3ds
«
dnia:
11 Czerwca 2004, 11:04:53 »
Tworzę układy torowe, więc wstawiłem box'a i nałożyłem na niego teksturę (fotomapę) wielkości 4000x4000px. Problem w tym, że 3ds wyświetla ją tak że nie wogóle nie widać torów...
Mam więc pytanie jak zwiększyć rozdzielczość wyświetlania tekstury?
Zapisane
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl
|
www.bsk.isdr.pl
| pokrzesik.wytnij@gmail.com
McZapkie
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 675
Otrzymane polubienia: 0
Rozdzielczość tekstur w 3ds
«
Odpowiedź #1 dnia:
11 Czerwca 2004, 12:33:30 »
Odpowiedź jest w dziale FAQ o edycji (tworzenie realistycznych scenerii).
Zapisane
Mc
http://www.mczapkie.prv.pl
Paul
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 523
Otrzymane polubienia: 16
Rozdzielczość tekstur w 3ds
«
Odpowiedź #2 dnia:
11 Czerwca 2004, 18:45:24 »
Cytat: "McZapkie"
Odpowiedź jest w dziale FAQ
Upss... Sorry za zaśmiecanie forum. Dzięki.
Zapisane
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl
|
www.bsk.isdr.pl
| pokrzesik.wytnij@gmail.com
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc w tworzeniu
»
Rozdzielczość tekstur w 3ds