Autor Wątek:  Rozdzielczość tekstur w 3ds  (Przeczytany 3296 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Rozdzielczość tekstur w 3ds
« dnia: 11 Czerwca 2004, 11:04:53 »
Tworzę układy torowe, więc wstawiłem box'a i nałożyłem na niego teksturę (fotomapę) wielkości 4000x4000px. Problem w tym, że 3ds wyświetla ją tak że nie wogóle nie widać torów...



Mam więc pytanie jak zwiększyć rozdzielczość wyświetlania tekstury?
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline McZapkie

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 675
    • Zobacz profil
    • http://www.mczapkie.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Rozdzielczość tekstur w 3ds
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Czerwca 2004, 12:33:30 »
Odpowiedź jest w dziale FAQ o edycji (tworzenie realistycznych scenerii).

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Rozdzielczość tekstur w 3ds
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Czerwca 2004, 18:45:24 »
Cytat: "McZapkie"
Odpowiedź jest w dziale FAQ


Upss... Sorry za zaśmiecanie forum. Dzięki.
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com