Autor Wątek:  Dodatki z SP1 - nie-*.dds  (Przeczytany 3457 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« dnia: 19 Maja 2010, 23:19:22 »
Nie wiem w sumie gdzie to umieścić. Czy była by możliwość wstawienia na serwer forumowy takie dodatki jak: SU45, SP42, ET21 (najnowsze), E189 w wersji nie-dds? Bo osobiście używam innej paczki niestety :)

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Maja 2010, 23:20:54 »
Są stworzone w formacie dds. więc raczej nie, musisz sam przerobić, nikt z zespołu nie ma to czasu.
Pozdrawiam

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Maja 2010, 23:24:55 »
@Rewi, mogę to nawet sam zrobić, tylko chciał bym też wiedzieć, które tekstury mam zrobić jako .bmp a które jako tga.
Dobra, jakoś do tego dojdę ;)
Ale dzięki za odpowiedź :)

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Maja 2010, 23:25:32 »
Mariusz wydał odpowiednie narzędzia. Można sobie samemu przerobić jego automatem.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Maja 2010, 23:44:03 »
A mógłbyś podać link do tych narzędzi i ew. łopatologiczną instrukcję obsługi do nich?
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Maja 2010, 23:54:31 »
Zapytaj się Epka, On zdaje się robił to. Jeszcze parę innych osób zdaje się, że też to robiło. Przede wszystkim trzeba mieć Excela.

Z linkiem, chyba lekko przesadziłeś :P
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,10988.msg105915.html#msg105915

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Maja 2010, 07:50:48 »
No dobra z linkiem przesadziłem, ale jeśli ktoś to zrobił i mu wyszło to prosiłbym by tu napisał jak mu się to udało ;)
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4339
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 313
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Maja 2010, 16:56:57 »
Dokladnie tak. Robilem to Twoimi narzedziami. Otoz ja zaczynalem od konwersji tekstur z *.dds na *.tga. Nie bede pisal o tym jak korzystac z poszczegulnych narzedzi, bo to opisane jest w nich samych przez Mariusza.
No wiec konwersji tekstur z dds na tga robimy przy pomocy narzedzia nr 4 (menu>Narzedzia diagnostyczne>4. Rozdzielczosc tekstur...).

Nastepnie musimy dostosowac wszystkie pliki modeli i scenerii do obslugi tekstur tga.
Uzywany do tego narzedzia nr 18 (Menu>Narzedzia rozne> 18.Dostosowanie maszyny...)

I to wszystko.

Jesli chcesz przerobic wylacznie okreslone katalogi z modelami to tych narzedzi uzyj w taki sam sposob, jedynie w konfiguracji kazdego z tych narzedzi musisz zmienic, indywidualnie dla kazdego z modeli, nazwe katalogu z tym modelem.
Troszke maslo maslane ale mysle ze jakos to zrozumiales.
« Ostatnia zmiana: 20 Maja 2010, 20:08:55 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: Dodatki z SP1 - nie-*.dds
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Maja 2010, 20:06:42 »
Włodku, tak, wszystko zrozumiałem. :)
Dzięki w takim razie za pomoc. Myślę że spokojnie można to zamknąć (i w sumie w pomocy było by to mile widziane :))