Panowie, tworzycie cos bardzo wartosciowego. Wkladacie w to duzo pracy. Z projektem wiaza sie tez inne osoby. Jest sporo zrobione.
Jednak gra ma duze braki funkcjonalno - organizacyjne. Mimo faktu, ze nigdy nie wyjdzie komercyjnie nic co byloby tak bardzo osadzone w polskich realiach i nakierowane na prawdziwych milosnikow kolei, jest sporo czynnikow zniechecajacych do wlaczania sie w projekt.
Engine uniemozliwia stworzenie szczegolowej, prawdziwie polskiej okolicy, bowiem juz na obszarach lekko zabudowanych gra spowalnia do 3 fps i to na komputerach, ktore trudno jeszcze nazwac przestarzalymi.
Dobrze jednak wiadomo, dzieki podobnym produktom komercyjnym, ze na sprzecie podobnej klasy da sie wyciagnac kolosalnie wiecej przy podobnej ilosci szczegolow.
Dlatego tez uwazam, ze kula u nogi w przypadku tej gry jest fakt, ze jej zrodla nie sa dostepne dla szerszej publicznosci. Skoro nie chcecie tego symulatora sprzedawac komercyjnie, powinniscie moim zdaniem udostepnic zrodla. Spowoduje to zdecydowanie wieksze zainteresowanie projektem i bedzie korzystne dla jego rozwoju.
Wiele osob nie lubi upubliczniac kody, poniewaz uwaza go za nieprofesjonalny. Ja jednak uwazam, ze normalne jest, iz kady programuje inaczej i nie kazdy kto moze tworzyc cos dobrego musi byc profesjonalnym programista. Mowi sie, ze nawet niektore wieleki firmy programistyczne ponoc wstydza sie swoich kodow zrodlowych. Dla mnie to lekki absurd...
Zrobcie Maszyne projektem w pelni Open Source...