Ogólnie to ciężko zrobic.
Musiałbyś znać nazwy plików inc odpowiadających za te budynki. Jeśli jest taki jeden w scenerii to bez problemu usuniesz, ale jeśli więcej, to musiałbyś jakoś na podstawie pozycji wyswietlanej w debugmode ograniczyc poszukiwania.
Jak nie znasz nazwy budynku, to poszukaj jego tekstury w katalogu textures/ bud, bud2, mc, pm a nastepnie w takim samym katalogu, ale w scenery (/bud, bud2, mc, pm) znajdz plik o podobnej nazwie i rozszerzeniu inc.
Tam bedziesz mial jakis opis budynku. Jesli to ten, to z pliku scenerii wywalasz cała linijke ktora posiada w sobie nazwe tego pliku inc.
Jesli niejestes pewien czy dobrze znalazles, to w inc masz podana nazwe pliku t3d z katalogu models/
Otwierasz ten plik t3d i wyszukując słowo Map: masz za nim nazwe tekstury. Jesli w ktoryms miejscu tego pliku znajdziesz nazwe tej tekstury, to znaczy ze musisz usunac ze scenerii plik inc w ktorym znalazles 'namiary' na plik t3d
BTW: zrozumial to ktos ?? ;)
Wsumie jest jeszcze jedna metoda - mozesz usunac plik inc, ale wtedy tego budynku juz nigdzie nie zobaczysz.
Jesli chcesz usunac wszystkie budynki, to usun katalogi scenery/bud bud2 pm i mc
(oczywiscie zrob sobie wczesniej kopie :)