Autor Wątek:  Likwidacja wszystkich kas biletowych i punktów informacyjnych PR w całej Polsce.  (Przeczytany 25556 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kwiatek3

  • Wiadomości: 206
  • Nowe wcielenie Gagarina
    • Zobacz profil
    • Punkt informacyjny symulatora (Pomoc z uruchomieniem itd.)
  • Otrzymane polubienia: 0
Przewozy regionalne zostały odcięte od powierzchni dworcowych na terenie całej Polski. Zlikwidowano wszystkie punkty informacyjne, oraz sprzedaży biletów.

Źródło: http://www.przewozyregionalne.pl/aktualnosci,s,0,323.html
Pozdrawiam załogę eu07.pl
Profil: Technik Transportu Kolejowego

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Bilety można kupić w kasach IC bądź w mobilnych kasach u kierpocia/kondzia.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline lukasz92

  • Wiadomości: 231
  • Nowy Sącz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Po pierwsze jeszcze niczego nie zlikwidowano. Po drugie - jest to kolejna przepychanka w wojence PKP vs PR, tak więc nie siejcie paniki o zamykaniu kas. Cały ten niepotrzebny szum jeszcze bardziej szkodzi kolei...
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2010, 09:25:08 wysłana przez lukasz92 »


Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Całe szczęście. Nie ma co się bić na swoim podwórku. Czuję, że ta niby konkurencja wcale nie przyjdzie z Zachodu, tylko będzie na codzień właśnie w Polsce, między sobą.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline jageer

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1410
  • Jak Sz to tylko na Tm....
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
Całe szczęście. Nie ma co się bić na swoim podwórku. Czuję, że ta niby konkurencja wcale nie przyjdzie z Zachodu, tylko będzie na codzień właśnie w Polsce, między sobą.

DB miał i tak obsługiwać konkretnych klientów, czyli inwestować w pociągi wysokiej klasy. W sumie niech zostanie tylko IC po co PR. Może Cargo otworzy dział przewozów osobowych ;) Nie ma to jak wolna konkurencja. Rozumiem, że PR ma długi do spłaty, więc powinni się dogadać jakoś w miarę konkretnie, jak dorośli ludzie, a nie robić ciągły dym.
Musi to robić delikatnie, bo jak nie umie to semafor opadnie...

Offline Szopa

  • Wiadomości: 228
  • Miłośnik kolei z Wrocławia
    • Zobacz profil
    • Moja galeria zdjęciowa
  • Otrzymane polubienia: 1
www.gagarin.kolej.org.pl -moja galeria zdjęciowa
www.youtube.com/user/gagarinpl -moja galeria filmowa
Pozdrawiam!

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
DB miał i tak obsługiwać konkretnych klientów, czyli inwestować w pociągi wysokiej klasy. W sumie niech zostanie tylko IC po co PR. Może Cargo otworzy dział przewozów osobowych ;) Nie ma to jak wolna konkurencja. Rozumiem, że PR ma długi do spłaty, więc powinni się dogadać jakoś w miarę konkretnie, jak dorośli ludzie, a nie robić ciągły dym.

Tak to jest jak w zarządzie jak u góry siedzą jeszcze wieloryby z PRL'u gdzie pojecie konkurencji nie było znane...

PS. Czy niektórzy z użytkowników nie zauważyli że trwa wojna PKP vs PR? I że PKP stosuje nielegalne kroki a potem się z nich wycofuje? Bo wg mnie jest tu kilka osób która tego chyba nie widzi i każdą taką informację uważają za sensacje i konieczność utworzenia następnego tematu...
« Ostatnia zmiana: 06 Marca 2010, 11:42:29 wysłana przez ZiomalCl »
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
I że PKP stosuje nielegalne kroki a potem się z nich wycofuje?

Ściąganie długów to nielegalne kroki? Pomyśl zanim coś napiszesz.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Nie wierzę, że te długi się tak zaraz pojawiły po wyjściu PR z grupy PKP.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Ściąganie długów to nielegalne kroki? Pomyśl zanim coś napiszesz.

To tak jak byś Ty i cała twoja rodzina mieszkali w jednym budynku i nie płacili od jakiegoś czasu, nagle przychodzi właściciel i mówi że za 2 dni masz się wynosić i czy było by to legalne? Poza tym PKP IC też ma długi względem PLK za użytkowanie infrastruktury ale z nimi tak nie robią, jak myślisz dlaczego ;> Ty swoich też byś pewnie nie ruszał ;)
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
To tak jak byś Ty i cała twoja rodzina mieszkali w jednym budynku i nie płacili od jakiegoś czasu, nagle przychodzi właściciel i mówi że za 2 dni masz się wynosić i czy było by to legalne?

Masz całkiem niezłe wyobrażenie o życiu... W sumie, skoro ściąganie długów uznajesz za nielegalny proceder to może pożyczysz mi trochę kasy?
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Masz całkiem niezłe wyobrażenie o życiu... W sumie, skoro ściąganie długów uznajesz za nielegalny proceder to może pożyczysz mi trochę kasy?

Moja wina, powinienem "2 dni" pogrubić, podkreślić i wstawić w czcionce 72 żebyś to zauważył. Ściąganie długów jest uważam za jak najbardziej legalne, ale tak jak Patrykos napisał nie ma ich od wczoraj a PKP szuka dziury w całym żeby tylko zadać kolejny cios PRom, który właściwie zawsze kończy się albo cofnięciem decyzji (bo jest nielegalny/nierealny) albo ugodą.
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Ściąganie długów jest uważam za jak najbardziej legalne, ale tak jak Patrykos napisał nie ma ich od wczoraj a PKP szuka dziury w całym żeby tylko zadać kolejny cios PRom, który właściwie zawsze kończy się albo cofnięciem decyzji (bo jest nielegalny/nierealny) albo ugodą.

Ugoda już była, PR jednak wciąż miały gdzieś spłacanie - to co PKP ma robić? Odpuścić?

Ps. Przeczytaj jakie jest znaczenie trudnego słowa "nielegalny". Może dzięki temu przestaniesz używać go tak często.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Ale tu cały czas chodzi o to, że PKP S.A wyskoczyło z długami po tym, jak PR zaczęło konkurować z PKP IC.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Ale tu cały czas chodzi o to, że PKP S.A wyskoczyło z długami po tym, jak PR zaczęło konkurować z PKP IC.

Ale wciąż nie ma tu nic nielegalnego...
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Może nie nielegalne a podejrzliwe. Wychodzi na to, że jak PR było w grupie PKP S.A to problemu z długami nie było. Przecież PKP PR miały pociągi pospieszne pod sobą, w jakimś stopniu alternatywa dla InterCity, dlaczego wtedy nie było takiego szumu, zamykania, wywalania?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Może nie nielegalne a podejrzliwe.

No ale chyba nie ma w tym nic dziwnego, że grupa PKP nie dokłada się do konkurencyjnych pociągów?
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Nic w tym dziwnego, masz rację ale widać działanie betonu PKP, które za wszelką cenę chce sobie zrobić wygodny i cieplutki stołeczek na rynku przewozów towarowych/osobowych. Ja wiem Borysie, że nie dasz sobie przyznać racji bo przecież nie gryzie się ręki, która karmi.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Jakby PIC wystąpił z Trupa PKP, to Trup także by ich ścigał, ale nie wystąpi, bo prawdopodobnie, przynosi jakieś tam dochody ;-) Cóż, PR miało dostać aportem zaplecza do prowadzenia działalności i dostało... kopa w pupę ;-)
Pozdrawiam, Sławek

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Operacja pod kryptonimem "dobić PR" zapowiadała się już od pewnego czasu. Od ok 2 miesięcy w kolejowej medycynie pracy zanotowano wyjątkowy wzrost liczby skierowań na badania wstępne na stanowisko rewidenta taboru dla PKP IC. PIC szykuje się na odwet ze strony PRu - wypowiedzenie umów dot. usług rewidenckich. Jak dla mnie to śmieszne są te przepychanki pomiędzy PKP a PR. Skoro PR jest winny pieniądze to powiedzieć w prost "nie spłaciliście długu to wypowiadamy Wam umowy" a nie takie głupkowate podchody, że nie o to chodzi ale w gruncie rzeczy o to... Tutaj nikt nie jest święty. Ani PKP IC anie PR. Majątek kolei budowany był ze wspólnych (narodowych) pieniędzy i PKP IC, PR, PKP CARGO, itd są na równi (tzn byli do momentu gdy PKP PR istniały). Nikomu tabor nie należy się bardziej lub mniej. PKP IC wcale tu nie jest uprzywilejowane. Dług trzeba ściągać bo do byłoby trochę dziwne gdyby ot tak darowano komuś ileś milionów. Ale niech to się odbywa jawnie a nie poprzez dziecinne podchody. Jak dla mnie jednym z największych problemów to jest PKP PLK i zarządzanie finansami w tej spółce. Wystarczy popatrzeć na stan infrastruktury żeby zorientować się że coś jest nie tak. Gdy modernizowany był odcinek Łódź Widzew - Koluszki często bywałem na takim 'doglądaniu" jak posuwają się pracę. Pewnego razu zagadałem z pracownikiem (jakimś kierownikiem elektromonterów) bo zaciekawiony byłem nowymi urządzeniami montowanymi na słupach trakcyjnych. W pewnym momencie powiedział coś takiego:
Cytuj
"Panie, gdyby ludzie wiedzieli jak bardzo po kosztach jest to budowane to baliby się jeździć tu pociągami... A te zabezpieczenia na słupach to wie Pan dlaczego montujemy? Bo to wszystko jest robione po znajomości. Ktoś ma kolegę co ma firmę produkującą dane części albo sprowadzającą je z zagranicy - tak to wszystko działa. Byle kasę z Unii wyciągnąć... A niech Pan zerknie na te odciągi, przecież połowa to staroużyteczne materiały a miały być nówki... Miały ale powiedzieli że nie będzie i mamy sobie jakoś poradzić. Czy to normalne? I tak to wszystko wygląda."
Kolejna ciekawa sprawa jest z "dwudziestkami" na przejazdach. Zamiast w wielu przypadkach naprawić wyeksploatowane czujniki bądź naprawić całą SSP to walą "dwudziestkę" i z rozkładowej 70km/h ciężki skład towarowy hamuje i tak co np 2km... Pieniądze i to niemałe biorą za użytkowanie infrastruktury ale jakoś ciągle kasy im brak. Ale jak była "impreza" w Bolesławcu z okazji wyremontowania wiaduktu kolejowego to jakoś pieniądze się znalazły żeby wysłać sporą delegację SOK (sokistów!) z Warszawy? Po co?
Teraz WOSy. Na co piszą "Zły stan techniczny nawierzchni", "Wychlapy", "Zły stan podtorza", "Zły stan toru", "Zły stan podkładów" jak mogliby to zastąpić jednym skrótem -
 INROL Infrastruktura NieRemontowana Od Lat. Albo te śmieszne poprawki do WOSów PLK gdy nie mają już co robić. Zamienić "Zły stan nawierzchni" na "Zły stan toru" - bez komentarza. To jest największy problem naszej kolei.
Ja Wam powiem, że obecnej sytuacji przyglądają się z uwagą zagraniczni przewoźnicy i tylko czekają aż grupa PKP wykończy PR. Dlaczego? A no dlatego, że łatwiej wykończyć samo PKP IC niż PKP IC i PR. A tak będą mieli przynajmniej jedno z głowy...
Tyle ode mnie. Mam nadzieję, że przestaniecie się użerać, że tylko PR albo PKP IC to świętoszki -jedni są warci drugich i tyle.

Pozdrawiam.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3932
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Nie ma to jak coś dużego, biednego i niedoinwestowanego podzielić na mniejsze części i kazać konkurować w biednym państwie między sobą i z zewnętrzymi potetnatami.
Nic tylko pogratulować...

Może nie bezpośrednio z tematem, ale daje moim zdaniem do myślenia:

Wstaję rano,
włączam moje japońskie radio,
zakładam amerykańske spodnie,
wietnamski podkoszulek
i chińskie tenisówki,
po czym z holenderskiej lodówki wyciągam niemieckie piwo.
Siadam przed tajwańskim komputerem
i w amerykańskim banku zlecam
internetowe zakupy w Anglii,
potem wsiadam do czeskiego samochodu
i jadę do francuskiego hipermarketu na zakupy.
Po uzupełnieniu żarcia o hiszpańskie owoce, belgijski ser i greckie wino wracam do domu,
siadam na wloskiej kanapie i szukam pracy w polskiej gazecie.
Znowu nic...

Zastanawiam sie, dlaczego, do diabła, w Polsce nie ma pracy...
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2010, 10:18:59 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
W polskiej gazecie? Na pewno?
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Ja jestem zdania, że jak już całe PKP się rozwali i wszyscy ogłoszą bankructwo, to cały tabor wykupi DB i to oni będą bosami. Już w przewozach towarowych są prawie jakby mieli monopol(tj. mają PTKiGK i PCC wykupione, ciekawe co się szykuje kolejne).
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Ehe, kolos na glinianych nogach. Ja sądzę, że rozbicie PKP w 2001 roku było błędem.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Jak czytam te wszystkie newsy na różnych forach i portalach to aż mnie krew zalewa... Kiedyś było tylko PKP i było dobrze potem PIC i PR też było w miarę dobrze. PIC uruchamiał pociągi kwalifikowane o wysokim standardzie, PR świadczył usługi przewozowe międzywojewódzkie i regionalne, ale potem jakiś debil wpadł na to że to PIC powinien prowadzić przewozy międzywojewódzkie. Wcześniej PRy wykupiły kilkadziesiąt siódemek i przeprowadziły NG i NR za pieniądze unijne, kupiły Bydgostie. Nastąpiła relokacja taboru. PIC za free dostał wyszpachlowane siódemki, nowe ED74, full wagonów. Już wtedy trzeba było podłożyć jedną wielką bombę i to wszystko rozpierdolić w drobny mak...
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Wcześniej PRy wykupiły kilkadziesiąt siódemek i przeprowadziły NG i NR za pieniądze unijne

Taaa, sam jesteś za pieniądze unijne.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Wagony były za pieniądze unijne fakt, a lokomotywy za swoje.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
a lokomotywy za swoje.

Też nie, próbuj dalej...
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Sakorius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 666
  • KB Serwis - Szczecin Dąbie
    • Zobacz profil
    • Sakorius Home Gallery
  • Otrzymane polubienia: 0
Dlaczego nie powiesz, że ktoś PR-om zapłacił za NG budyniów? Taki dobry wujek był, że - mającej już wtedy, ogromne długi - spółce PKP Przewozy Regionalne, udzielił takiego "kredytu zaufania" ;-)

Wszyscy dobrze wiemy, że Zakłady Przewozów Pasażerskich w PP PKP, później PKP PR, jeszcze później PR - długi miało, ma i mieć będzie. Tylko jakoś dziwnym sposobem, dopiero teraz (po tyyylu latach), zaczęto te długi egzekwować. Ja sie tylko dziwię PIC-owi, że widzi konkurencję w InterRegio, przecież skoro są prestiżową spółką, to nie powinni bać się o pasażerów. Przecież każdy pojedzie w tym, co jest czystsze, wygodniejsze itp itd. Ale skoro PIC się boi, to wniosek z tego jest jeden: zarówno PIC jak PR, to to samo g***o, tylko że pod inną nazwą.

W polskiej gazecie? Na pewno?
No Polak raczej nie czytuje gazet, rodem z Wolski ;-)

PIC niech się lepiej martwi, żeby koledzy pozostali kolegami, po wydzieleniu PLK z PKP, bo wtedy żaden przewoźnik prócz prywatnych, nie pojedzie ;-)
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2010, 13:13:57 wysłana przez Sakorius »
Pozdrawiam, Sławek