Autor Wątek:  Koniec InterRegio?  (Przeczytany 19454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #30 dnia: 27 Lutego 2010, 20:25:14 »
A dlatego ma wozić do szkoły i pracy, bo im za to PŁACĄ samorządy i to nie małą kase...
I to jeszcze płacą ile sobie zażyczą.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Lutego 2010, 14:41:32 »
IR "Spodek" Katowice - Warszawa Wschodnia przez Włoszczową zawsze jeździ na lepszym lub gorszym EN57, czyli pociąg z cyklu śmiech na torach - ew. zapychacz na CMK.

Wrocław - Warszawa, ok. 6,5h - plastikowy kibel. W zeszłym rozkładzie IR Wrocław - Świnoujście - również EN57.

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Lutego 2010, 15:15:21 »
Z punktu widzenia pasażera: A co mnie obchodzi, czy to po CMK czy nie, że zapycha czy inne rzeczy robi. Cena jest niższa, i to się liczy w wolnorynkowej konkurencji. Jakby nie było popytu, to by się podaż skończyła, ale jednak opłaca się takie pociągi na takie trasy wprowadzać.

Offline murphy77

  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Lutego 2010, 16:06:08 »
Ostatnio sam miałem okazje podróżować pociągiem relacji Szczecin Gł - Kraków Gł prowadzony przez EN57 i z punktu widzenia pasażera czyli mnie wyglądało to co najmniej śmiesznie wręcz oburzająco.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Lutego 2010, 16:10:26 »
Dlatego właśnie IR jest niewiele droższy od Regio. Jeśli chcesz wyższy komfort (wagon), powinieneś wybrać TLK bądź EIC.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #35 dnia: 28 Lutego 2010, 17:28:41 »
Dlatego właśnie IR jest niewiele droższy od Regio. Jeśli chcesz wyższy komfort (wagon), powinieneś wybrać TLK bądź EIC.
Takim rozumowaniem niedługo będziemy w IR jeździć węglarkami ;D
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #36 dnia: 28 Lutego 2010, 18:07:52 »
Dlatego właśnie IR jest niewiele droższy od Regio. Jeśli chcesz wyższy komfort (wagon), powinieneś wybrać TLK bądź EIC.
Takim rozumowaniem niedługo będziemy w IR jeździć węglarkami ;D

Czegoś tu nie rozumiem. Skoro nie odpowiada mi oferta czy to w postaci Regio, czy w postaci IR - po prostu nie korzystam. Przecież nikt nas nie mami, że komfort podróży będzie nie wiadomo jaki... @youBy moim zdaniem ma rację - jeśli chcesz wyższy komfort musisz zapłacić. Pewnie większość by chciała, aby przy komforcie co najmniej TLK (mam tutaj na myśli chociażby wagony przedziałowe) opłaty były jak w Regio, a nasz IR zatrzymywał by się tylko tam, gdzie będzie nam wygodniej ;D  Jest to mało prawdopodobne.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #37 dnia: 28 Lutego 2010, 18:11:41 »
Cena jest niższa, i to się liczy w wolnorynkowej konkurencji. Jakby nie było popytu, to by się podaż skończyła, ale jednak opłaca się takie pociągi na takie trasy wprowadzać.
Ale 'takie' pociągi na CMK, w relacji Kraków - Warszawa - Kraków są droższe niż TLK. :)
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #38 dnia: 28 Lutego 2010, 19:58:00 »
W relacji Kraków - Warszawa nie wiem czy są droższe, ale na trasie Kraków - Łódź IR wychodzi taniej. No i nie oszukujmy się, IR jeździ o atrakcyjniejszych godzinach na tej linii.
Chodź i tak obstaje przy moim zdaniu, że bez porządnej konkurencji w postaci np. DB na kolei będzie bajzel jak wyżej wymieniony przez kolegów, że jedni zwalczają drugich bo drudzy są tani i zarabiają w ten, a nie inny sposób (chodź myślałem, że czasy komuny dawno temu się skończyły i każdy może prowadzić swoją firmę jak mu się podoba) i jedynym rozsądną alternatywą dziś jest PKS.
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #39 dnia: 28 Lutego 2010, 20:06:07 »
To jest kwestia dyskusyjna. Jeśli brać pod uwagę samą relację Kraków — Warszawa, to tak. Natomiast osoby dojeżdżające z mniejszych miejscowości muszą doliczyć jeszcze drugi bilet — na dojazd do Krakowa. Jeśli jadą potem za Warszawę, trzeba doliczyć jeszcze trzeci bilet.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #40 dnia: 28 Lutego 2010, 20:08:49 »
A jadąc TLK nie muszą kupować tych biletów jadąc z mniejszych miejscowości?
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline puma2091

  • Wiadomości: 463
  • ...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #41 dnia: 28 Lutego 2010, 20:33:04 »
Może na trasie Krk-Wa-wa wychodzi tak samo. Ale na trasie Wieluń-Kraków TLK od Regio wychodzi 11zł drożej. Moim zdaniem problemem jest właśnie likwidowanie połączeń zamiast ich przywracanie i "zgładzanie" się na wzajem przewoźników. Powinna być współpraca pomiędzy całą grupą PKP i wewnątrz jej i z PR wtedy to by lepiej oddziaływało na pasażerów.
« Ostatnia zmiana: 28 Lutego 2010, 21:27:54 wysłana przez puma2091 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #42 dnia: 28 Lutego 2010, 20:52:10 »
A jadąc TLK nie muszą kupować tych biletów jadąc z mniejszych miejscowości?
No właśnie, jadąc TLK, muszą: do Krakowa, Kraków—Warszawa, z Warszawy. Jadąc InterRegio, mogą kupić jeden bilet i dopłatę do IR na wybranym odcinku.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #43 dnia: 28 Lutego 2010, 21:15:41 »
No właśnie, jadąc TLK, muszą: do Krakowa, Kraków—Warszawa, z Warszawy. Jadąc InterRegio, mogą kupić jeden bilet i dopłatę do IR na wybranym odcinku.
A jesteś pewien ze PR i KM można mieć na jednym blankiecie?
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline Piotrek

  • Wiadomości: 888
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #44 dnia: 28 Lutego 2010, 21:25:27 »
Ale na trasie Wln-Krk TLK od Regio wychodzi 11zł drożej.

Co to za Wln? Wilno!? :-)

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Koniec InterRegio?
« Odpowiedź #45 dnia: 01 Marca 2010, 09:47:19 »
A jesteś pewien ze PR i KM można mieć na jednym blankiecie?
Jeżeli PR jest osobowym, to potwierdzam. Inaczej nie próbowałem jeszcze.