Autor Wątek:  PC2009  (Przeczytany 6200 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ruter

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PC2009
« dnia: 23 Lutego 2010, 20:39:34 »
Mam problem z Paczką całośćiową 2009. Podczas ładowania misji, wywala mi raport o błędach.Poniżej LOG:
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
1.1.0
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_overcast027.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
plants\#brzoza1.dds

I zawsze w tym momęcie się wysypuje.
Co robić?
Z Góry dzięki.
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2010, 21:20:30 wysłana przez REWIZOR »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: PC2009
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lutego 2010, 20:44:35 »
U, Panie! Na OpenGL Version 1.1.0 raczej nie poszalejesz.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: PC2009
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Lutego 2010, 20:56:07 »
A jakie jest remedium na to schorzenie?

Nowa karta graficzna?
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: PC2009
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Lutego 2010, 21:15:23 »
Najpierw to chyba zainstalować sterowniki dla konkretnej karty, bo wygląda na minimum opcji.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3926
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 279
Odp: PC2009
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Lutego 2010, 21:18:43 »
Jeśli MASzyna nie PC2009 działa, to też spróbuj dostosować PC2009 do *.tga, może coś Ci to da.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: PC2009
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Lutego 2010, 10:46:15 »
Poprosimy przede wszystkim o konfigurację sprzętu. Ale tak jak @Ra napisał, wypadałoby zainstalować sterownik do k. graficznej, bo log wykazuje defaultowy M$.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline ruter

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: PC2009
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Lutego 2010, 20:45:27 »
No, Zainstalowałem nowe sterowniki, open GL 2.0, i dalej się wysypuje.Pozatym nie wykrywa nowego GL.
LOG:
Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
GDI Generic
Vendor:
Microsoft Corporation
OpenGL Version:
[b]1.1.0[/b]
Supported Extensions:
GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f); 
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv (GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight) ;
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery sky definition
cgskj_dusk013.t3d
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Loading - text model: models\linia053/lamp-y.t3d
textures\linia053\slup_rdza.dds

Proszę podawać w code.
REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2010, 21:21:11 wysłana przez REWIZOR »

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: PC2009
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Lutego 2010, 21:28:12 »
Na pewno zainstalowałeś nowe i właściwe sterowniki? No i podaj model k. graficznej i wersję sterowników, którą wgrywasz.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline ruter

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: PC2009
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Lutego 2010, 21:53:05 »
Właściwe tak, nowe. Model to Intel Graphics controller 82810E, wersja 6.13.01.3196.
« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2010, 22:08:14 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: PC2009
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Lutego 2010, 22:28:55 »
Spróbuj uruchomić na starej wersji exe. Jeżeli symulator odpali (nie będzie tekstur), to wina niestety w stareńkiej karcie (do tego zintegrowanej).
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline ruter

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: PC2009
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Lutego 2010, 19:45:47 »
No to karta do wywalenia...
« Ostatnia zmiana: 27 Lutego 2010, 19:55:07 wysłana przez ZiomalCl »

Offline geo

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: PC2009
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Marca 2010, 22:10:15 »
Witam, chciałem zobaczyć jak to jest prowadzić pociąg ale na chęciach się skończyło...
AMD Turion X2 Dual Core RM-72 2,10Gz
3Gz RAM
Vista Ultimate 32bit
ATI Mobility Radeon HD 3470 Hybrid X2

Uruchamia się program ładujący ale zawsze zatrzymuje w tym samym miejscu.

Compilation 26-12-2009
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
ATI Mobility Radeon HD 3470 Hybrid X2
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.1.7660 Release

OK
dynamic\pkp\gkks_v1\#sprzeg.dds
OK
dynamic\pkp\gkks_v1\ciengkks.dds
OK
dynamic\pkp\gkks_v1\gkks_1.dds
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\zaes_v1\406ra.t3d
tabor\1xt.dds
OK
tabor\sprzeg.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\cienzaes.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\#sprzeg.dds
OK
tabor\wagon.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\endsignal.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec4.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_pcc3.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec7.dds
OK
dynamic\pkp\1xxa_v1\bdu_120.dds
OK
dynamic\pkp\1xxa_v1\bdnu_160_1.dds
OK
dynamic\pkp\1xxa_v1\bdu_160.dds
OK
dynamic\pkp\1xxa_v1\azdnu_120.dds
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et22_v1\201e.t3d
dynamic\pkp\et22_v1\metalfrictionpattern1.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\#sprzeg.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\woz_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\kolo_et22.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\panto-a.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\cien201e.dds
OK
dynamic\pkp\et22_v1\201e-674.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec5.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec6.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_orlen.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_gatx3.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_dec3.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_transchem3.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_transchem2.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_gatx2.dds
OK
dynamic\pkp\zaes_v1\406ra_transpol.dds
OK
dynamic\pkp\gags_v2\gags02.dds
OK
cgskj_sunset083.t3d
init
Loading - text model: models\cgskj_sunset083.t3d
sky\sky_sunset083.dds
OK
Ground init OK
Player train init: eu07-116
Loading - text model: dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]kabina_a.t3d
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]blacha_zielona.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]podloga.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]duperele.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]amper_obwodka.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]blacha_szara.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_1.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]blacha_szara2.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_3.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]biale.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]piasek.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]metal_podloga.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]sufit.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]podstawa_nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]podstawa_bocznik.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]bocznik.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]przel_obrotowe.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]czarne.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]radiotelnew.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]lampki.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]elementy_fotel.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]grzalka.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]mano_cylinder.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]wn_amp.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]wn_wolt.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]nn_wolt.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]nn_amp.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_3.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]hamulce.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]przyc_obw.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]przyc_cz.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]przyc_ziel.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_2.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpit_1.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_2a.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_3a.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_4.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]mano_przewod.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]mano_zbiornik.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_4a.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpitgora_1a.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]mano_obrecz.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]nadszafeczka.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]szafka_podradiem.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]skora.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pulpit_2.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]blachaa.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]kierunkowy.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]klucz_kierunkowy.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]scianka_taka.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_2.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_4.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]kran_zasadniczy_1.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]oslona_czesc.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]rt9.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]hebel.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]psr.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]rt9_tarcza.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]wskzeg.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]wskpr.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]czerwone.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]lampa.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]podpis_czuwak.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]obudowa_nast.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]nastawnik.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]rozklad.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_1.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]szyba.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_drzwi_4.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]klamka_drzwi.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_drzwi_1.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_drzwi_3.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_drzwi_2.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]listwa_drzwi_5.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]blacha_drzwi.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]blacha_nadszafa.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]uziemieniewn_1.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]uziemieniewn_2.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]drzwi_szafa_wn.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pudlo_shp.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]pudlo_ca.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]patyki_2.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]postojowy_tablica.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]patyki_1.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]blacha_nadmasz.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]drzwi_maszynownia.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]buczek.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]kolo_buczka.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]reczny.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]oslona_srodkowa.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]oslona.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]grzejniki.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]zawias.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]wn_wolt_p.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]wn_amp_p.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]nn_wolt_p.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]nn_amp_p.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]mano_cylinder_p.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]mano_przewod_p.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]mano_zbiornik_p.dds
OK
dynamic\pkp\4e_v1\4e_1]rt9_tarcza_p.dds
OK
Player train init OK

Player train init OK
po tym wpisie
system wywala informację, że program przestał działać.
Pozdrawiam Geo

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: PC2009
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Marca 2010, 22:12:39 »
Masz kartę ATI, na tej karcie nie działa. Poczekaj tydzień, będzie wydana poprawka i będzie już dobrze.