Autor Wątek:  Odp: Helmut na zimno wpięty na końcu składu pasażerskiego  (Przeczytany 1650 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Monczan_SP32

  • Gość
Niezbyt dobrze pamiętam, ale siódemki w trakcji ukrotnionej miały by chyba podniesione pantografy tylny pierwszej+przedni drugiej?

Offline zgred333

  • Wiadomości: 17
  • EP07-338
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Helmut na zimno wpięty na końcu składu pasażerskiego
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Lutego 2010, 00:19:22 »
ZTCW to loki miałyby tak podniesione patyki jak napisał @Monczan wtedy, gdyby w kabinie drugiej siódemki też jechał mech. Było o tym kiedyś na forum.

Co daje podniesiony tylny patyk w pierwszej lokomotywie, dla mechanika w kabinie drugiej lokomotywy? Czytaj ze zrozumieniem. Obaj napisaliście błędnie i nie na temat.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2010, 03:38:06 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline nowy05

  • Wiadomości: 203
    • Zobacz profil
    • Galeria fotograficzna Krzysztofa Nowaka i Łukasza Konopa
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Helmut na zimno wpięty na końcu składu pasażerskiego
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Lutego 2010, 00:38:39 »
Zazwyczaj kiedy w obu lokomotywach jest mech, to w pierwszym loku jest przedni a w drugim tylny dlatego że gdyby w pierwszym loku był podniesiony tylny to w razie jakiegoś wypadku połamany pantograf mógłby uszkodzić mecha w drugim loku.

Dokładnie tak, jednak wątek odbiegł od tematu. Bocznica.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2010, 03:35:31 wysłana przez Krzysiek626 »
www.EU06.pl Zapraszam do oglądania!