Autor Wątek:  Semafor z otworem?  (Przeczytany 8406 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Semafor z otworem?
« dnia: 29 Stycznia 2010, 22:05:35 »
Kiedy mamy do czynienia z czymś takim jak na screenie i jak temu zaradzić?
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:10:08 »
Skąd się biorą takie błędy? Może opowiesz nam najpierw co zrobiłeś że masz takie dziurawe semafory. Jak mniemam za nim coś dłubałeś w paczce, to światło miało jakiś kolor. Szklana kula ma ferie, nie ma komu zgadywać.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:13:50 »
Widać, że mieszałeś w teksturach, bo masz ten obleśny betonowy śnieg:P Pewnie przy okazji podmieniłeś teksturę szkiełek w semaforze.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:15:37 »
Zatem @Krzysiek626: Nowe exe dodane do starego zestawu, by zwiększyć fps w drawinowie. Z daleka widać semafor normalnie. W miarę zbliżania się do niego światło sygnałowe zamienia się w kropkę odpowiedniego koloru, zaś na około zostaje przezroczysty otwór.

@adsim: Lepszy betonowy niż nic.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:17:53 »
I oczywiście inne semafory też tak mają na wszystkich komorach świecących, czy tylko sblka na tym pomarańczowym?

Cytuj
@adsim: Lepszy betonowy niż nic.

Śniegu nie widziałeś na oczy chyba... A tyle fotek dobrych na necie wisi, z których wyszły by porządne, nie paintowe tex...

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:23:35 »
W głównym katalogu EU07 jest plik eu07.ini (ustawienia konfiguracyjne. Otwórz go i doklej w na końcu pliku taką linijkę:
defaultext tga // (dds) domyslne rozszerzenie teksturDaj znać czy pomogło.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:25:58 »
@Krzysiek626 - a nie BMP?
@LHS_ST40S - nawet nie musisz daleko szukać. Pokaż, co potrafisz: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,14113.msg147026.html#msg147026.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:31:04 »
Cytuj
@Krzysiek626 - a nie BMP?

BMP, BMP... TGA nie ma sensu, bo i tak jest wczytywane (w żadnym przypadku brak rozszerzenia nie powodował wczytywania TGA). A TGA mu działa, bo po sieci widać. Nawet ciemne komory ma. Więc stawiam na zmodyfikowane #pkplight_lenses.tga i dodaną alphę...

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:54:41 »
Kolega ma stare semafory (nie z PC2009), a na nowym exe dzieja sie przy nich takie cuda (przynajmniej u mnie sie dzialy [sygnalizowalem podczas testow exe]).
Pozdrawiam, Karol

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 445
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Stycznia 2010, 22:59:09 »
Dodawanie tga i bmp nie ma sensu, sprawdziłem w Całkowie w paczce z 2006 Defiler/Mariusz.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Stycznia 2010, 23:27:42 »
Czy nowe semafory  to te Kudłacza?
Jeśli tak, to je mam w starym zestawie(czyt. tym doświadczalnym).
W ini mam bmp na default, na tga głupoty wychodziły(m.in. tory widmo).
Aby było ciekawiej niektóre semafory są prawidłowo działające, jednak podkreślam - niektóre.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Stycznia 2010, 23:50:05 »
Cytuj
Jeśli tak, to je mam w starym zestawie(czyt. tym doświadczalnym).

Tym doświadczalnym, czyli tym ze screena?

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Stycznia 2010, 01:26:00 »
@adsim: Lepszy betonowy niż nic.

Chyba już lepiej wstawić białą teksturę z painta ;)
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6344
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 376
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Stycznia 2010, 01:30:03 »
Chyba już lepiej wstawić białą teksturę z painta ;)
Chyba trzeba by jeszcze diffuse w trójkątach pozmieniać…
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Stycznia 2010, 08:42:14 »
Tym doświadczalnym, czyli tym ze screena?
Tak, niemal wszystko co najlepsze aż do ukazania się PC09 + exe z PC09.

Solved: podmieniłem pliki inc z paczki na te z dodatku @Kudłacza i działa, widocznie było wymuszone wyświetlanie tekstur na dds, a bmp gryzą się w nowym exe z dds'ami.

Teraz jeszcze taka sprawa: Jak zrobić(tym razem bazuję na PC09, a drawinowo dokopiowane), by nie wyświetlało miniokienek z błędami braku eventów w drawinowie. Podaję fragment pliku log.txt, by było wiadomo o co chodzi:

Event "grabowek_b12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_c12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_d12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_i12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "wlodowice_b12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "wlodowice_c12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_f12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_c12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_x12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_k12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_j12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_b12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_lachy_d12_sem_info_shunt2" does not exist
Event "grabowek_e12_sem_info_shunt2" does not exist

Nigdzie wywołania takich eventów nie znalazłem, nie wiem skąd symek to bierze, chciałbym tylko by to definitywnie zlikwidować.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2010, 09:59:14 wysłana przez LHS_ST40S »
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Stycznia 2010, 10:00:59 »
Tłumaczyłem Ci, że stare trasy (których nie ma w PC09) nie działają prawidłowo w Paczce Całościowej.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Stycznia 2010, 10:16:22 »
Tłumaczyłem Ci, że stare trasy (których nie ma w PC09) nie działają prawidłowo w Paczce Całościowej.
Pozmieniałem sukcesywnie ustawianie rozjazdów w drawinowie. Jedyną przeszkodą by idealnie działało są te głupie okienka podczas ładowania trasy, reszta działa tak jak powinna. Trasa po załadowaniu działa prawidłowo. Chodzi tylko o to bym nie musiał przy ładowaniu 14 razy naciskać enter.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Stycznia 2010, 10:17:23 »
Proponuje temu uzytkownikowi gdzies dopisac - "nie pomagamy mu w sprawach PC - grzebal w plikach", hihi :>
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline AtapiCl

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4426
    • Zobacz profil
    • O warszawskiej części linii kolejowej nr 7 Warszawa – Lublin i nie tylko ;)
  • Otrzymane polubienia: 212
Odp: Semafor z otworem?
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Stycznia 2010, 12:25:49 »
Nie po to zespół PC tyle czasu pracował nad niezbędnymi poprawkami (a userzy narzekali na to), żebyście teraz tę pracę mieli gdzieś. Drawinowo będzie w paczce, o to się nie martwcie. Ale tymczasowych protez uskuteczniać nie będziemy. Wątek zamykam.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2010, 14:11:24 wysłana przez ZiomalCl »