Autor Wątek:  dynamic czy TEXTURES  (Przeczytany 3609 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kamil90519

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 34
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
dynamic czy TEXTURES
« dnia: 20 Stycznia 2010, 14:18:35 »
Witam, mam zamiar dodać nowy pojazd do symulatora, (tj wersja160110) i nie wiem co mam zrobić:
-utworzyć nowy plik dynamiic.dat???
-zrobić wpis do pliku TEXTURES.txt w katalogu pojazdu???

W tym wątku piszemy tylko o błędach w PC2009. Twój problem wykracza po za ten temat. Przenoszę.
Krzysiek626



   « Dodano: 20 Stycznia 2010, 14:25:07 »
Ale chodzi mi o PC2009!
Chociaż dotyczy PC2009 to jednak Twój problem nie jest błędem.
« Ostatnia zmiana: 20 Stycznia 2010, 14:31:17 wysłana przez Krzysiek626 »

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: dynamic czy TEXTURES
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Stycznia 2010, 15:16:27 »
Plik TEXTURES.TXT z odpowiednią zawartością jest potrzebny do edytora składów oraz do losowania tekstur, o ile są co najmniej dwie do wyboru. W pliku trzeba przede wszystkim wpisać typ pojazdu oraz nazwę pliku mini - w linii z wykrzyknikiem. Program sprawdza sam czy pojazd posiada kabiny i zapisuje w linii ze znakiem "@" przed nazwą pliku CHK. Plik DYNAMIC.DAT nie jest używany (jest jedynie edytor pomocniczy do tego pliku).
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni