Mam kolejny problem z eventami. Tym razem chodzi o zmianę damageFlag. Na torze
damage ustawiłem 2 wagony. Chciałem uszkodzić te wagony po naciśnięciu SHIFT+5:
node -1 0 damage_status memcell 1 1 1 Wait_for_orders 128 1 damage endmemcell
event damage_stop updatevalues 0.0 damage_status SetDamage 128 1 endevent
event keyctrl05 multiple 0.1 none damage_stop endevent
Po wciśnięciu SHIFT+5 nic się niedzieje. Jako, że np. w scenery.doc zamiast SetDamage było używane DamageFlag, zamieniłem wszystkie setDamage na DamageFlag, jednak bez rezultatu. Z loga wynika, że event się uruchamia:
Key pressed: [Shift]+[5]
EVENT ADDED TO QUEUE: keyctrl05
EVENT LAUNCHED: keyctrl05
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE: damage_stop
EVENT LAUNCHED: damage_stop
Stworzyłem event updatevalues, ponieważ wcześniej korzystałem z komendy Warning_Signal i działało. Jednak w tym wątku -
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19849.msg240832.html#msg240832 @Quark-t napisał, że należy to zrobić jako puvalues:
event wykolej putValues 1.0 damage 1 1 1 DamageFlag 128 1 endevent
event keyctrl05 multiple 0.1 none wykolej endevent
I znów nic, log:
Key pressed: [Shift]+[5]
EVENT ADDED TO QUEUE: keyctrl05
EVENT LAUNCHED: keyctrl05
Multiple passed
EVENT ADDED TO QUEUE: wykolej
EVENT LAUNCHED: wykolej
Type: PutValues
Nie jestem pewien czy dobrze napisałem ten putValues, wzorowałem się na pliku W9.inc. Oczywiście w tym przypadku także zamieniałem DamageFlag na SetDamage.
Kolejna sprawa to czy da się w ogóle podkuć wagony? Wiem, że teraz próbowałem je wykoleić, bo nie byłem pewien czy da się je podkuć, ale docelowo mają być podkute. Czy wg tego, co napisał @ZiomalCl w w/w wątku, nie da się w ogóle tego zrobić?