Autor Wątek:  Nocne 111a  (Przeczytany 10603 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Nocne 111a
« dnia: 26 Listopada 2009, 13:12:15 »
Witam mam pytanie. Chciałem wczoraj złożyć skład właśnie z tych wagonów i zauważyłem, że nie ma tam 2 Klasy wagonu IC. Wie ktoś jak zrobić by kopiując go z folderu 1xxx świeciły się w nim światła?

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopada 2009, 14:10:47 »
Można go we wpisie dowolnego wagonu nocnego zdefiniować, ale trzeba się liczyć z tym, że okna mogą nie pasować do wagonu.

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Listopada 2009, 17:42:36 »
Mhm... no właśnie wyszły mi trochę poza oknami tekstury. A mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość dorobienia trzeciej osi przy wózku z tym, ze koła były by "przekręcone" w tej 3-ej osi o 90 stopni?

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Listopada 2009, 17:44:51 »
Oczywiście, tylko po co?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Listopada 2009, 17:55:46 »
Po to że, gdyby koła z 3-go wózka "wysprejować" na biało a one by się zaczęły kręcić mógłby powstać efekt kurzenia... Ale było by to dla mojego użytku.

Offline chemik35

  • Wiadomości: 154
  • Stacja Płock Trzepowo
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Listopada 2009, 08:57:07 »
Ja niedawno bawiłem się w przerabianie wagonów na nocne i mógłbym je opublikować. Nie wiem tylko, kto jest autorem i czy wyrazi zgodę, ale mogę się dowiedzieć.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Listopada 2009, 09:03:51 »
Cytuj
Nie wiem tylko, kto jest autorem i czy wyrazi zgodę, ale mogę się dowiedzieć.
Ogólnie wagonów 1xxa czy wersji nocnej? Bo ZTCP autorem Passpacka jest Cesky_Kretek.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Listopada 2009, 10:01:58 »
Ja niedawno bawiłem się w przerabianie wagonów na nocne i mógłbym je opublikować. Nie wiem tylko, kto jest autorem i czy wyrazi zgodę, ale mogę się dowiedzieć.
Nieważne, możesz.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline chemik35

  • Wiadomości: 154
  • Stacja Płock Trzepowo
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Listopada 2009, 12:42:19 »
Chodziło mi o te wagony wydane przed paczką wagonów nocnych. Jeśli mogę je wydać to może jeszcze dziś je odkopię i upublicznię.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Listopada 2009, 12:56:36 »
Nieważne, możesz.
Maciej, nie wprowadzaj ludzi w błąd :) http://eu07.pl/forum/index.php/topic,13720.0.html

Chemik, w jaki sposób chcesz je upublicznić? Mam nadzieję, że zapoznałeś się w wiadomością w powyższym linku, abyś znów nie musiał narzekać na Yt jak tutaj niby źle traktują. Jeżeli uważasz, że Twoja przeróbka jest ciekawa skontaktuj się z Koordynatorem @Dolmio89 i ustalcie szczegóły ewentualnych testów i przekazania do PC2009.
Pozdrawiam

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Listopada 2009, 14:57:49 »
No fakt, nie to miałem na myśli. Chodziło mi o poszukiwanie autora.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Grudnia 2009, 22:17:38 »
A ktoś mógłby mi napisać, jak w Gimpie przerobić teksturę by się świeciły okna?
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Grudnia 2009, 00:38:28 »
Bez nocnych zdjęć sprawa praktycznie nie do ruszenia. Więc najpierw aparat w łapki i jak zmrok zapadnie idziesz strzelać foty.
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline maciekmaciek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 346
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Grudnia 2009, 12:57:36 »
Albo przeformatuj zdjęcia z nocnych 111a*, i powlepiaj je do tekstur wybranych wagonów.
*Skontaktuj się z autorem w sprawie zdjęć.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Grudnia 2009, 18:21:24 »
Bez nocnych zdjęć sprawa praktycznie nie do ruszenia. Więc najpierw aparat w łapki i jak zmrok zapadnie idziesz strzelać foty.
Myślę, że nie ma to racji bytu z technicznego punktu widzenia.

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nocne 111a
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Grudnia 2009, 19:45:32 »
Więc ja ponawiam moje pytanie jak dorobić i przekręcić koła w trzeciej osi? Czy oś też będzie widoczna? Jeśli tak to da się ją jakoś usunąć, tak aby pozostały tylko koła?