Autor Wątek:  Jak napisany jest exe (zwiększenie FPS)  (Przeczytany 1249 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wdowa94

  • Wiadomości: 93
  • Elektro-Informatykowy MK
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Jak napisany jest exe (zwiększenie FPS)
« dnia: 03 Listopada 2009, 20:44:07 »
Mam pytanie (szczególnie do twórców i developerów)

W czym napisany (zaprogramowany) jest exe symulatora?

Pytam się, ponieważ dla próby chciałbym zoptymalizować exe, czyli zwiększyć wydajność (FPS), co umożliwiłoby dalszą rozbudowę exe, ulepszenie scenerii (do bardziej złożonych) i modeli Taboru (dokładniejsze modele). Dla siebie, a później moze za zgodą twórców opublicznić (jeżeli by się udało)

Już mam pomysły, co mozna zmodyfikować/ dodać, ale za cholere nie mogę odtworzyć exe (dlatego sie pytam w czym jest napisany).

Jeżeli twórcy/ developerzy się zgadzają oczywiście, to proszę o odpowiedź ty, lub jako prywatna wiadomosć (tylko nie e-mail), jeżeli nie, to wyrzucic temat.

Wszystkie propozycje były już poruszane na forum. Bocznica.
Krzysiek626
« Ostatnia zmiana: 03 Listopada 2009, 20:59:21 wysłana przez Krzysiek626 »
Gdyby MaSzyna działała na ATi....
...świat byłby piękny

Offline nbmx

  • Administrator
  • Wiadomości: 485
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Jak napisany jest exe (zwiększenie FPS)
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Listopada 2009, 20:58:39 »
Jeżeli powiem że większość kodu napisaliśmy w assemblerze to i tak nie uwierzysz.
Aby cokolwiek zmieniać w symulatorze musisz pierw umieć programować (min 3 lata doświadczenia w C++, biegła znajomość OpenGL itp) i dostać kod źródłowy - być odpowiednio zauważonym.

A ogólnie: tego typu posty już były poruszane i info co i jak też.
Łukasz "NBMX" Kirchner SQ3NMU
kmps.org.pl kmk.poznan.pl ieee.org
ED78;EN57,EN57AL,EN57ALc/d,EN57FPS,ED72Ac;EN96A; SA135,SA139,VT614,DH2;Traxx:145,185,186,187,483,594;SiemensMS;AlstomBB36000;Ebicab;Mirel;Indusi;Mesa;SHP;KnorrBR1-3