Autor Wątek:  Syreny nisko i wysoko tonowe  (Przeczytany 5462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline blondyn44

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Syreny nisko i wysoko tonowe
« dnia: 26 Kwietnia 2004, 00:24:59 »
Witam Serdecznie mam pytanko, szukalem na forum niestety, nic na ten temat nie znalazlem (:-(

Kiedy nalezy uzywac sygnalu niskotonwego a kiedy wysokotonowego ?

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Syreny nisko i wysoko tonowe
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Kwietnia 2004, 06:57:59 »
Kiedy chcesz. Znaczy przed przejazdem dajesz najpierw niski tio, a potem przedłużasz wysokim (trzymasz a i potem dodoatkowo zaczynasz trzymać shift).
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline blondyn44

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Syreny nisko i wysoko tonowe
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Kwietnia 2004, 11:15:41 »
Dzieki.
Chcialbym jednak sie dowiedziec jak to jest w realu po co mamy dwa tony i  jak okreslaja przepisy ktory kiedy nalezy uzywac , pozdrawiam przy okazji wszystkich  forumowiczow a w szczegulnosci autorow, prace ida w bardzo dobrym kierunku mam juz wiele nocy nie przespanych z powodu podrozowania symkiem (;-)

Offline Sm42

  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Syreny nisko i wysoko tonowe
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Kwietnia 2004, 11:28:13 »
A właśnie ktoś miał zrobić (chyba Wojtek) bardziej (lekko mówiąc) realistyczny dźwięk syreny.Miała być po nowym roku.I tak z ciekawoście pytam czy on (nowy dźwięk syreny) się wogóle ukaże?
Sm42

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 441
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 0
Syreny nisko i wysoko tonowe
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Kwietnia 2004, 12:27:33 »
W przepisach nie ma ani słowa o konieczności używania syreny nisko czy wysokowysko.... y... tonowej.
dajesz taką, jaka Ci bardziej odpowiada :D

Jednak warto zwrócić uwagę, że niskie tony mają zdecydowanie dłuższy zasięg (długość fali), zaś wysokie tony są zdecydowanie lepiej odbierane przez człowieka ("bardziej słyszalne" niż niskie).
Dżyszla; macierzysta: Żory
Szopa Track Viewer
Hasler Tape Viewer

Offline Wojtek M

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Syreny nisko i wysoko tonowe
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Kwietnia 2004, 22:45:48 »
A właśnie ktoś miał zrobić (chyba Wojtek) bardziej (lekko mówiąc) realistyczny dźwięk syreny.Miała być po nowym roku.I tak z ciekawoście pytam czy on (nowy dźwięk syreny) się wogóle ukaże




Witam

Zrobiłem do ET21. Jak tylko będę miał gdzieś długi postój i nie będzie przypału to się pobawię tymi syrenkami i zgram. Cierpliwości, bo teraz pracuję po 16 godz i mam mało czasu nawet na kąpiel i spełnianie małżeńskich obowiązków ;)
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa