Autor Wątek:  textury taboru  (Przeczytany 8333 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
textury taboru
« dnia: 22 Kwietnia 2004, 18:55:04 »
mam pytanko:
- gra obsługuje kanał alpha, więc dlaczego  modele go nie wykorzystują, bo jak patrzę na zewnątrz, to okna nie sa przeźroczyste w rzadnym wagonie, a w eu07, czy en57 by się przydało
- czy powstał jakiś inny kolor en57, ajak tak, to jaki, jest mi to bardzo potrzebne
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Dżyszla

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
    • mgr inż. Dżyszla Homepage
  • Otrzymane polubienia: 6
textury taboru
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Kwietnia 2004, 18:59:45 »
Bo wymagało by to stworzenia wnętrz dla wszystkich pojazdów - tylko parę tysięcy trójkątów więcej ;), a to co byś widział, to i tak 1% tego.

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
Re: textury taboru
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Kwietnia 2004, 19:08:55 »
Cytat: "piotrek-"
mam pytanko:
- gra obsługuje kanał alpha, więc dlaczego  modele go nie wykorzystują, bo jak patrzę na zewnątrz, to okna nie sa przeźroczyste w rzadnym wagonie, a w eu07, czy en57 by się przydało
- czy powstał jakiś inny kolor en57, ajak tak, to jaki, jest mi to bardzo potrzebne


Nie ma wnetrz wagonow, stad brak alphy, w nebuli bedzie inaczej.

Co do EN57:

http://normanet.pl/winger/eu07/kibel-1.jpg
http://normanet.pl/winger/eu07/kibel-2.jpg
http://normanet.pl/winger/eu07/kibel-3.jpg
http://normanet.pl/winger/eu07/kibel-4.jpg
http://normanet.pl/winger/eu07/en57-1708.jpg
Pozdrawiam,
Winger

Offline piotrek-

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
    • http://www.ts.kolej.szczecin.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
textury taboru
« Odpowiedź #3 dnia: 22 Kwietnia 2004, 20:32:36 »
no, te en57, to jest cudo!
czy będą w następnym pathu?
ale w eu0 nie ma alpha ( przynajmniej w podstawowych modelach, a przecież ma kabine
Lokomotywa sm31: prace wstrzymane
model 100%,

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
textury taboru
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Kwietnia 2004, 20:47:13 »
Beda te kibelki.

A co do alphy to proste, jest ladowana tylko ta kabina w ktorej obecnie sie znajduje prowadzacy. To z racji tego ze kabiny sa FPS-ozerne (duzo trojkatow) i jesli w kazdym loku na trasie mialyby byc po dwie kabiny wyswietlane to ja dziekuje...

Tylko nebule bedzie na cos takiego stac.
Pozdrawiam,
Winger

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 515
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
textury taboru
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Kwietnia 2004, 23:54:08 »
Cytat: "Winger"
To z racji tego ze kabiny sa FPS-ozerne (duzo trojkatow) i jesli w kazdym loku na trasie mialyby byc po dwie kabiny wyswietlane to ja dziekuje...


To może 'wyprodukować' :) takie kabiny, które będą oglądane
wyłącznie z zewnątrz? Tam będzie na pewno kilkadziesiąt razy
mniej trójkątów, np EU07 mogłaby mieć cały pulpit jako jedną
płaszczyznę, pokrytą tylko teksturką, jakie ścianki, nastawnik też
jako tekstura...
ABu

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 515
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
textury taboru
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Kwietnia 2004, 00:01:34 »
Przepraszam, właśnie przeczytałem, że Pit wymyślił to samo, tylko
zdecydowanie wcześniej
(http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1300&highlight=).

Z tego wniosek, że najpierw muszę przeczytać wszystkie nieczytane
posty, a dopiero później brać się do odpowiedzi :)

Udzielam sobie pierwszego ostrzeżenia. :)
ABu

Offline Winger

  • Administrator
  • Wiadomości: 1466
    • Zobacz profil
    • http://www.winger.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 25
textury taboru
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Kwietnia 2004, 00:02:27 »
No to do roboty :)
I nie zapominac ze potem to trzeba bedzie uzaleznic od tego czy dana kabina ma wyswietlana w wersji full czy uproszczonej...
Pozdrawiam,
Winger

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
textury taboru
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Kwietnia 2004, 11:46:11 »
Cytat: "ABu"

To może 'wyprodukować' :) takie kabiny, które będą oglądane
wyłącznie z zewnątrz? Tam będzie na pewno kilkadziesiąt razy
mniej trójkątów, np EU07 mogłaby mieć cały pulpit jako jedną
płaszczyznę, pokrytą tylko teksturką, jakie ścianki, nastawnik też
jako tekstura...


a ja sie tylko boje ze pozniej okaze sie ze tekstury zewnetrzne sa zle nalozone i sie zewnetrze z wnetrzem nie posklada... np. okna zewnetrzne beda na wysokosci pulpitu wewnatrze... ale sam w sobie pomysl jest ok.

Offline ABu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 515
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 48
textury taboru
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Kwietnia 2004, 12:02:22 »
Cytat: "Kakish"
a ja sie tylko boje ze pozniej okaze sie ze tekstury zewnetrzne sa zle nalozone i sie zewnetrze z wnetrzem nie posklada... np. okna zewnetrzne beda na wysokosci pulpitu wewnatrze... ale sam w sobie pomysl jest ok.


To już teraz chyba nie chce działać, jak trzeba (np. Bart miał problem
z dopasowaniem na ET22 wnętrza do 'zewnętrza' -
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=1279).

A pomysł jest Pita, nie mój, żeby nikt czasem nie mylił :)
ABu

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
textury taboru
« Odpowiedź #10 dnia: 23 Kwietnia 2004, 12:27:15 »
Cytat: "ABu"

To już teraz chyba nie chce działać, jak trzeba (np. Bart miał problem
z dopasowaniem na ET22 wnętrza do 'zewnętrza' -


dokladnie, a dolozmy do tego jeszcze rozne tekstury robione z roznych fotek i kazda jest inna. trzeba by naprawde kupe pracy by wszystko poskladac do takiego stanu by to dzialalo

Offline Pit

  • Wiadomości: 372
    • Zobacz profil
    • http://www.pit.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
textury taboru
« Odpowiedź #11 dnia: 23 Kwietnia 2004, 16:38:09 »
No ja juz sie podjalem wykonania na poczatek mini kabiny do eu07. Przez weekend popróbuje. Tylko z kodem bedzie mi musial ktos pomóc. Moze niech ktos zamknie ten temat, bo taki sam jest w devs.
Reaktywacja ?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
textury taboru
« Odpowiedź #12 dnia: 25 Kwietnia 2004, 18:36:15 »
Extra by wyszło jakby była imitacja szyby w kabinie od wewnatrz czyli tak jak w realu pomazana i zarysowana przez wycieraczke...... wiecie o czym mówię jest taka możliwość? w MSTS w jednej z lokomotyw (class 50) czy jakoś tak zrobili takie coś i daje to niezły efekt. Teraz jest też ok ale czasami wygląda to tak jakby wyjeli te szyby są za czyste że ich nie widać a nie widziałem jeszcze loka z idealnie czystą szybą. Zawsze są zacieki, brązowe ślady od rdzy spływającej z dachu  i plamy oraz rysy.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Kakish

  • Wiadomości: 178
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
textury taboru
« Odpowiedź #13 dnia: 25 Kwietnia 2004, 23:30:20 »
Cytat: "EP08_015"
Extra by wyszło jakby była imitacja szyby w kabinie od wewnatrz czyli tak jak w realu pomazana i zarysowana przez wycieraczke...... wiecie o czym mówię jest taka możliwość? w MSTS w jednej z lokomotyw (class 50) czy jakoś tak zrobili takie coś i daje to niezły efekt. Teraz jest też ok ale czasami wygląda to tak jakby wyjeli te szyby są za czyste że ich nie widać a nie widziałem jeszcze loka z idealnie czystą szybą. Zawsze są zacieki, brązowe ślady od rdzy spływającej z dachu  i plamy oraz rysy.

Wydaje mi sie ze nie bylo by to jakim strasznym problemem, wystarczy w miejsce pustej przestrzeni ktora teraz robi za szyby wstawic plan'a z jakas extra przezroczysta tekstura, pytanie tylko czy przy braku sortowania taka polprzezroczystosc czegos by nie wywalila