Na początek witam wszystkich!
Co prawda napisałem kiedyś dwa posty ( pod ksywką ep09, ale ten użytkownik mi się spieprzł ), ale teraz jestem już tutaj na stałe.
Od dawna robie trasę i modele do gry trai simulator, jednak jego ograniczenia mnie wkurzyły i chcę spróbować swoich sił w maszynie.
Marzy mi się trasa z pełmi szczegółami ( trawa, małe obiekty, krótko mówiąc życie ).
Z tego powodu, ze trasę i obiekty robi się w 3ds max, który ma ogromne mozliwości wydaje mi się , że można odwzorować wszystko.
Jednak z tego powodu, że obecnie maszyna chaczy już na pustej trasie, to z pęnym otoczeniem był by to pokaz slajdów.
Dlatego mam parę pytań:
- czy symulator obsługóje większość efektów z 3ds?
- czy animowany obiekt w 3ds będzie animowany w maszynie?
- czy eu07-maszyna obsługuje kanał alpha?
Jeśli to jest już teraz, to może zaczne już robić coś bo tej wersji.
Ale jeśli nie, to chce wiedzieć jak będfzie to w nebuli, bo nikt nie podał żadnych szczegółowych danych technicznych na temat nowego engine.
W każdym razie dopiero uczę się robić obiekty w 3ds i zacznę działać za jakis czas.
I jeszcze jedno......
Do nebuli powstaje edytor, czy nie lepiej byłoby zrobić najpierw samą grę ( przyśpieszy to wydanie gry ), pozatym trasę robi sie w 3ds max
Możecie podać mi link do wersji eta nebuli?