Ankieta

Co sądzisz o projekcie?

Super, twórz dalej.
Bardzo dobre.
Średnio na jeża.
Kiepsko.
Kicha, daj sobie spokój.

Autor Wątek:  Zalesianie tras  (Przeczytany 57059 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6342
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 372
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #90 dnia: 22 Sierpnia 2009, 17:50:09 »
Akurat widok z góry jest mało miarodajny - co innego do symulatora lotów... Lepiej by było zobaczyć jak to wygląda z poziomu 2m ponad torami.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #91 dnia: 22 Sierpnia 2009, 19:45:27 »
Ostatnie 2 screeny to z texturą @Pol102. Oczywiście można bezproblemowo nałożyć tę teksturę na mniejszego plane (ten ma 600x100) ale jakby dać 300x50, to powinno być ładnie ostro.

Offline maciekmaciek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 346
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #92 dnia: 22 Sierpnia 2009, 20:41:40 »
Tylko jeszcze odsuń te pola od torów, zostaw tam zwykłą trawkę, albo między torami a polem postaw parę drzew.
Powodzenia!

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #93 dnia: 22 Sierpnia 2009, 21:48:24 »
Co przestrzeni między torami, to mam plany na sam koniec już dać tam jakiegoś plane z trawą, jakieś 3 cm ponad tymi teksturami.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #94 dnia: 22 Sierpnia 2009, 22:08:57 »
Tylko że jak dasz kolejne centymetry wyżej, to podsypki nie będzie w ogóle widać. No i czy zostawiasz teren z trawą pod tymi polami? Bo skoro będzie przykryty polami to lepiej byłoby go usunąć. Zawsze kilka dodatkowych FPS. Aha, próbowałeś lekko pofalować te pola żeby nie były takie płaskie?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #95 dnia: 22 Sierpnia 2009, 22:29:57 »
Terenu nie usunę, gdyż nie mam pliku .max z terenem, a w ciemno nie chce mi się bawić :) Z tą trawką nie wiem w takim razie co zrobić. Aż tak to w oczy nie razi, więc mnie tam pola mogą przylegać do torów, wcześniej była pustynia i wszystkim się podobało :) Pól nie będę falował, gdyż musiałbym robić je jako modele, a na to czasu nie mam.

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #96 dnia: 22 Sierpnia 2009, 22:42:08 »
Na tym pierwszym screenie widać w prawej części widać na texturze pola drzewo, lub coś w podobie. Pasowało by w takie miejsca powstawiać modele z drzewami, żeby to jakoś wyglądało. A z tym pofałdowaniem nie było by takie głupie. Przecież w realu nie jedziemy cały czas, mając obok całkowicie płaski teren.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #97 dnia: 22 Sierpnia 2009, 22:57:13 »
Słuchajcie, to jest dopiero początek prac. A ty mi tutaj, tutaj drzewka brakuje, tutaj krzaczka, tu by się trawka przydała, tu trochę za płasko, tu mogłaby być górka... jest to trochę zniechęcające. Oczywiście jak czas pozwoli to wykonam wszystkie detale.

Pozdrawiam


   « Dodano: 22 Sierpnia 2009, 23:13:48 »
Tylko mi już więcej nie trujcie :) Na polach gór dużych nie robię, bo są to tylko pola :D
« Ostatnia zmiana: 22 Sierpnia 2009, 23:13:49 wysłana przez Rozi »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #98 dnia: 23 Sierpnia 2009, 10:55:50 »
Takie nierówności jak na drugim screenie w zupełności wystarczą. Totalnie zmienia się klimat scenerii. Jakbyś jeszcze spróbował odsunąć te pola kilka metrów od torów i zostawił pod nimi orginalną trawkę, to wg mnie, byłby jeszcze lepszy efekt.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1246
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #99 dnia: 23 Sierpnia 2009, 11:32:30 »
Teraz to już będzie całkiem nowa, lepsza Krzyżowa :))

Tylko tak jak już wszyscy od pewnego czasu mówią, odsuń nieco pola od torów i ewentualnie usuń niewidoczne trójkąty starego terenu.

Obstawałbym także za zmianą tekstur torów (Trzeba by wprowadzić jakąś różnorodność, nie tylko te standardowe betony )

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #100 dnia: 24 Sierpnia 2009, 02:23:18 »
Klimatyczny przejazd spalinówką.

Offline El Mecánico

  • Wiadomości: 1067
  • Dawniej El Driver
    • Zobacz profil
    • Stowarzyszenie POLARIS - OPP
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #101 dnia: 24 Sierpnia 2009, 12:25:49 »
Paskudnie wygląda to spłaszczone do poziomu gruntu drzewo, po którym dalej jest cień. Może by w tym miejscu posadzić nowe?
www.polaris.org.pl
www.ciemneniebo.pl
MaSzyna_LD w trakcie tworzenia...

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #102 dnia: 25 Sierpnia 2009, 23:17:30 »
Tak, takie pytanie już było wcześniej, oczywiście będzie tam wstawione drzewo.

Offline Nicolass

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #103 dnia: 27 Sierpnia 2009, 02:05:20 »
Może się nie znam, ale każdy cywilizowany program graficzy pozwala takie tekstury dopieścić a także nałożyć np. filtr wyostrzający. A wszelkie "śmieci" można wywalić pędzlem do klonowania z miękkim przejściem krawędzi. Ja proponuje te tekstury przejechać jakimś Paint Shop Pro i sprawdzić doświadczalnie, jak będzie wyglądać dobrze.
Pozdrawiam, Nicolass