Ankieta

Co sądzisz o projekcie?

Super, twórz dalej.
Bardzo dobre.
Średnio na jeża.
Kiepsko.
Kicha, daj sobie spokój.

Autor Wątek:  Zalesianie tras  (Przeczytany 57038 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline maciekmaciek

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 346
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #30 dnia: 14 Sierpnia 2009, 21:13:09 »
Ale nie tak gęsto :)
Jak masz z 20 warstw, to co się dziwisz? ;D Rozi, mam nadzieję że nie zrobisz tak jak bohun :D

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #31 dnia: 14 Sierpnia 2009, 21:15:26 »
Zaraz zapodam screena.


   « Dodano: 14 Sierpnia 2009, 21:20:46 »
Kiepska jakość screena, bo za dużo zajmował :D
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2009, 21:20:46 wysłana przez Rozi »

Monczan_SP32

  • Gość
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #32 dnia: 14 Sierpnia 2009, 21:23:47 »
@BohunIC - No i TO jest dopiero las! Szkoda, że na wydajność komputerów aby tak zalesić, potrzeba jeszcze ze dwóch lat ;-)

Offline Sm 42 driver

  • Wiadomości: 320
  • Trasopisarz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Sierpnia 2009, 21:36:30 »
Rozi, mam nadzieję że nie zrobisz tak jak bohun :D
@Rozi stara się zalesiać Krzyżową lasami liściastymi. Drzewa, których używa tak jakby "maskują" i zasłaniają to co jest za nimi. @Bohun użył sosen, które mają konary wysoko, a na dole widać pnie więc trochę ich wstawić trzeba ale efekt jest świetny. Oby tak dalej :)
Pozdrawiam

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #34 dnia: 14 Sierpnia 2009, 21:45:21 »
Jak ktoś mi załatwi drzewa iglaste, to pogadamy :)


   « Dodano: 14 Sierpnia 2009, 21:55:31 »
Ja wam zademonstruję za niedługo las iglasty, będzie miał więcej drzew niż Bohun i więcej FPS :D
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2009, 21:55:31 wysłana przez Rozi »

Offline SP47-001

  • Wiadomości: 71
  • SU46 i Chevy Suburban - ulubione maszynki :)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #35 dnia: 15 Sierpnia 2009, 12:55:17 »
Można by pomyślec również o udźwiękowieniu lasów, tak jak to miało miejsce w scenerii manewrowo 3 bo na razie wyjście z kabiny przypomina wyjście w głuchą próżnię.   

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Sierpnia 2009, 17:01:52 »
Można by pomyślec również o udźwiękowieniu lasów, tak jak to miało miejsce w scenerii manewrowo 3 bo na razie wyjście z kabiny przypomina wyjście w głuchą próżnię.   

Jeszcze lasy nieskończone, to po co już dźwięki robić? No może można zacząć od wstawiania grzybów do scenerii, a dopiero później lasów? Wszystko trzeba robić spokojnie i po kolei. Bo pomysłów jest dużo, jednak rąk do pracy mało.


   « Dodano: 15 Sierpnia 2009, 19:11:17 »
Prace cały czas trwają. Niestety jest z tym dużo zabawy, 3D Max nie jest to najlepsze narzędzie. Jak screen pokazuje, już okolice Krzyżowej są skończone. Las też jest ukończony wokół jeziora, to mi zajęło kilka dobrych godzin, gdyż tam teren idzie pod górkę, a ja nie mam modelu terenu. Więc musiałem to ustawiać ręcznie :| Ale już to skończyłem i idę dalej do przodu. Zrzut z 3D Max:
« Ostatnia zmiana: 15 Sierpnia 2009, 19:11:18 wysłana przez Rozi »

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1246
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #37 dnia: 16 Sierpnia 2009, 11:47:07 »
Pamiętaj by nie wszędzie robić obszary leśne. To jakaś puszcza czy co :>

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #38 dnia: 16 Sierpnia 2009, 12:39:38 »
Moze sie kolega zabierze takze za mzd? Nic tylko pustynie zielone. A co myślicie koledzy o patencie @Bohuna? By wstawiac w oddali plik tła. Na podobnej zasadzie moze by sie udalo w zielone pustynie powstawiac takze obiekty plane np z tekstura pola itp.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #39 dnia: 16 Sierpnia 2009, 14:30:37 »
Jak coś mam maxa MZD. MZD miał przerabiać @Radkos07, proszę się z nim skontaktować. Co dwie osoby to nie jedna.
Pozdrawiam

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #40 dnia: 16 Sierpnia 2009, 14:47:28 »
Moze sie kolega zabierze takze za mzd?

Najpierw chcę skończyć Krzyżową. Już dojechałem do Chełminowa i tam już "zadomowiłem" to miasto (za namową YouBy, by powstawiać też domki - wisisz mi exe :P).

A na lasy Bohuna mam już pomysł, aby nie były tak FPS'o żerne, ale to tylko pomysł. A puszcze też będą, ale nie będą to puszcze, gdzie nie ma nic, na to też mam pomysł :)

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #41 dnia: 16 Sierpnia 2009, 14:53:30 »
Zwierzęta też będą?
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:19:10 »
Są już zwierzęta.


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2009, 15:25:33 wysłana przez REWIZOR »
Pozdrawiam

Offline MarcinMK

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 131
  • Pozdro dla EU07-188 i EU07-088 w kabine 1026km :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #43 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:27:14 »
Pewnie będą udostępnione w Paczce całościowej. :)
Pozdraiwam
Będę przestrzegał regulaminu, będę przestrzegał regulaminu, będę przestrzegał regulaminu, jak nie będę to się z Wami pożegnam

Offline mechanik88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 172
  • TROLL
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #44 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:27:30 »
A czy dało by się zrobić jakiegoś "chipola" samobójce. Np zrobić jakiś tor modelu człowieka który przechodzi przez tory, a uruchamiany byłby przez jakiś event. Wtedy albo się trafi albo się nie trafi albo się zahamuje, no albo się nie zdąży zahamować. Jakaś atrakcja by była np z nagłym hamowaniem:) Nie wiedziałem kaj to napisać więc napisałem to tutaj, jeżeli w złym dziale proszę przenieść.

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #45 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:33:05 »
Samobójce? Bez przesady...
Pozdrawiam

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #46 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:34:17 »
Zwierzęta też będą?

W Krzyżowej będą. Konie i świnie :)

Offline mechanik88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 172
  • TROLL
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #47 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:37:27 »
Samobójce? Bez przesady...

To nazwę go inaczej: człowiek który nie zdążył przed nadjeżdżającym pociągiem:) Symulacja opiera się na zjawiskach takich samych bądź podobnych do tych które dzieją się w rzeczywistości a niestety czasem ktoś targa się na własne życie w taki sposób.

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #48 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:45:57 »
Mysle, ze byloby ciezko odwzorowac ruchy nog oraz rak takiego czlowieka, tak aby to wygladalo w miare naturalnie.
Pozdrawiam, Karol

Offline mechanik88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 172
  • TROLL
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:53:00 »
Z tym samobójcą to tylko taki pomysł żeby jeszcze bardziej urozmaicić trasę, misję. Przykładem może być też samochód który się popsuł na przejeździe bądź też można by postawić chopa fotografującego pociągi.  Z tym ostatnim byłaby prosta sprawa bo nie musiałby się ruszać.

Offline KormaK

  • Wiadomości: 152
  • pizzapizzapizza
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Sierpnia 2009, 15:55:58 »
(...) chopa fotografującego pociągi (...)
Ubiegłeś mnie :) Albo temu "chopu" zrobić ruchomą ręke, która daje nam do zrozumienia, że nas nagrywa i prosi o Rp1.
everybody lies

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #51 dnia: 16 Sierpnia 2009, 16:06:26 »
...można by postawić chopa fotografującego pociągi.  Z tym ostatnim byłaby prosta sprawa bo nie musiałby się ruszać.
Raczkująca wersja. Coś takiego?
Pozdrawiam

Offline mechanik88

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 172
  • TROLL
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #52 dnia: 16 Sierpnia 2009, 16:09:23 »
I może być coś takiego ale chyba bardziej pasowało by gdyby miał aparat wyciągnięty przed siebie i robił fotę. Ale marudzić nie będę, wystarczyło by mi to:)

Offline KormaK

  • Wiadomości: 152
  • pizzapizzapizza
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #53 dnia: 16 Sierpnia 2009, 16:13:39 »
Raczkująca wersja.
Mam nadzieję ;) Przydał by się też taki "myk", żeby gdzieś więcej jakiś robotników wstawić i będą roboty na torach. Jazda po lewym torze itp. Lecz to już grzebanie w eventach, a to dla mnie czarna magia. :D
everybody lies

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 29
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #54 dnia: 16 Sierpnia 2009, 16:22:26 »
Mówisz masz :)

« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2009, 16:28:07 wysłana przez REWIZOR »
Pozdrawiam

Offline KormaK

  • Wiadomości: 152
  • pizzapizzapizza
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #55 dnia: 16 Sierpnia 2009, 16:28:27 »
No i git! :) Niedługo będzie cała sceneria modyfikowana. Może nawet i dodatkowe misje... kto to wie... Ale nie przesadzajmy znowu, dobre jest i to, co powstało. ;)
everybody lies

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #56 dnia: 16 Sierpnia 2009, 16:32:47 »
OK, a więc jak pisałem, prace nadal trwają. Chełminów już skończony. Dodałem trochę domów (na życzenie Yb) i drzew. Zabieram się teraz za las Bohuna :) Screeny:

Offline MarcinMK

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 131
  • Pozdro dla EU07-188 i EU07-088 w kabine 1026km :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #57 dnia: 16 Sierpnia 2009, 17:07:08 »
Witam!_Mam pytanie?._Czy do kabin też można byłoby dodać mecha nawet nie><ruszającego się?_Byłoby chyba ciekawiej :)

« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2009, 17:14:22 wysłana przez ZiomalCl »
Będę przestrzegał regulaminu, będę przestrzegał regulaminu, będę przestrzegał regulaminu, jak nie będę to się z Wami pożegnam

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #58 dnia: 16 Sierpnia 2009, 17:08:56 »
Pewnie, że można :) 1 minuta roboty :)

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1246
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Zalesianie tras
« Odpowiedź #59 dnia: 16 Sierpnia 2009, 17:33:07 »
Można by do tego modelu MK zrobić jakiś event wyzwalający flesza w aparacie :D np na zasadzie semafora świetlnego.