Autor Wątek:  Sr3 i S10  (Przeczytany 7245 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przemekm

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Sr3 i S10
« dnia: 17 Kwietnia 2004, 06:55:43 »
Mam dwa pytania

1. W instrukcji E1 jest napisane, że jak dostanę Sr3 to jazda z prędkością 40 km/h do końca okręgu zwrotnicowego. Czyli dokąd? Co to jest okręg zwrotnicowy i kiedy wiadomo, gdzie się kończy?

2. Podobnie w przypadku S10. Zezwala na jazdę 40km/h potem z maksymalną prędkością. Co to znaczy "potem"? Przy następnym semaforze czy jak?

Jak ktoś może mi to wytłumaczyć, to z góry DZIĘKI

Aha. Czy ktoś zauważył, że w kibelku tym z symka nie trzeba włączć sprężarki żeby napełnić Zbiornik Główny. Waystarczy dać na napełnianie. Wtedy ciśnienie rośnie i w przewodzie i zbiorniku. W ogóle nie sprężarka w kiblu jest nie potrzebna bo za pomocą hamowania nie da się upuscić powietrza ze ZG. Oczywiście wiem, że kibel ma hamulec elektro pneumatyczny, ale po naciśnięciu 8Num hamulec powinien działać jak pneumatyczny. To tyle. Ale się naprodukowałem:)  

Pozdrawiam

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Sr3 i S10
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Kwietnia 2004, 08:52:56 »
1. Jedziesz 40 km/h aż do końca okręgu, tzn. kiedy ostatni wózek ostatniego wagonu zjedzie z ostatniego rozjazdu, który jest na zboczenie.
2. Patrz wyżej
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Sr3 i S10
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Kwietnia 2004, 09:49:56 »
A ja myślałem że po minięciu W5...ale może miałem złe dane:)

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Sr3 i S10
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Kwietnia 2004, 09:52:28 »
W5 to granica przetaczania.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline Sm42

  • Wiadomości: 134
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Sr3 i S10
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Kwietnia 2004, 10:26:10 »
Do tego też potrzebna jest "znajomość szlaku"
Sm42

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Sr3 i S10
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Kwietnia 2004, 10:52:42 »
Cytat: "Sm42"
Do tego też potrzebna jest "znajomość szlaku"

Też racja!
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Sr3 i S10
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Kwietnia 2004, 13:06:58 »
Cytat: "EU05"
W5 to granica przetaczania.

Przecież doskonale o tym wiem, ale myslalem ze S10/Sr3 obowiazuje do czasu gdy lok minie W5, wtedy jest juz dobre 200-300 metrow za ostatnia zwrotnica.

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Sr3 i S10
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Kwietnia 2004, 13:09:59 »
Cytat: "MatEUzs"
myslalem ze S10/Sr3 obowiazuje do czasu gdy lok minie W5, wtedy jest juz dobre 200-300 metrow za ostatnia zwrotnica.


No tak, ale długie brutta mogą mieć nawet 600 metrów...
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Sr3 i S10
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Kwietnia 2004, 16:27:14 »
No tak, ale gdybys zaczal przyspieszac po minieciu ostatniej zwrotnicy, to predkosc w momencie gdy ostatni wagon ja minie, bedzie napewno wieksza, niz gdybys przyspieszal od wskaznika W5;P