Autor Wątek:  ST44 "Player train init failed!"  (Przeczytany 2703 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mikmak

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
ST44 "Player train init failed!"
« dnia: 04 Sierpnia 2009, 00:20:48 »
Chcę uruchomić ST44 w obojętnie jakiej scenerii przykładowo w Quarku i sęk w tym, że wyskakuje mi "Player train init failed!". Jaka może być tego przyczyna? Wszystko mam dobrze ustawione. Z góry dziękuję za pomoc.
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpnia 2009, 03:10:54 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135

Offline skbart

  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ST44 "Player train init failed!"
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Sierpnia 2009, 01:25:07 »
Mam ten sam problem, a tą stronę z błędami to będę już niedługo znał na pamięć, fajnie by było jakby ktoś, krok po kroku opisał jak to zrobić.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: ST44 "Player train init failed!"
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Sierpnia 2009, 02:22:43 »
Mam ten sam problem, a tą stronę z błędami to będę już niedługo znał na pamięć, fajnie by było jakby ktoś, krok po kroku opisał jak to zrobić.

http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7444.msg76940.html#msg76940

Oznacza to, że powtórzyła się dwa razy nazwa lokomotywy lub wagonu. A więc... otwierasz plik ze scenerią. Dla przykładu.

trainset PE3435 Markowo_Grn_tor5pocz 1.0 0.0
//$o Pociąg pospieszny z Markowa Górnego do Markowa Dolnego przez Drawowo Główne, Chełminów i Krzyżową. Zatrzymuje się w Drawowie i Krzyżowej. Nie ociągać się z odjazdem i rozpędzaniem, goni nas ekspres!!! Vmax=125 km/h
node -1 0 EU07-216 dynamic PKP\4E 4E-216.tga 4e 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160 111a 0.0 nobody 3 20 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160 111a 0.0 nobody 3 30 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160 111a 0.0 nobody 3 5 passengers enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160 111a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
endtrainset

trainset none Markowo_Dln_tor6end 1.0 0.0
//$o Pociąg osobowy z Markowa Dolnego do Markowa Górnego przez Krzyżową, Chełminów, Drawowo Główne. Zatrzymuje się na każdej stacji i przystanku.
node -1 0 EU07-216 dynamic PKP\4E 4E-216.tga 4e 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adnu_120 111a 0.0 nobody 3 15 passengers enddynamic
node -1 0 40681A dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-A 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-CD 0.0 nobody 3 25 passengers enddynamic
node -1 0 40681C dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-CD 0.0 nobody 3 10 passengers enddynamic
node -1 0 40681B dynamic PKP\Bipa Bhp-66286 Bipa-B 0.0 nobody 0 20 passengers enddynamic
endtrainset

Są dwa składy. I oba składy ciągnie EU07-216. A czy w rzeczywistości masz dwie lokomotywy EU07-216? Nie. Stąd musisz jedną z nich zamienić np. na EU07-150. Zamieniasz i to zaznaczone kolorem niebieskim i to na zielono.
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpnia 2009, 02:32:30 wysłana przez Rozi »

Offline puma2091

  • Wiadomości: 463
  • ...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: ST44 "Player train init failed!"
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Sierpnia 2009, 09:35:07 »
Lub jeżeli chcesz inną lokomotywę zamiast EU07:http://eu07.pl/forum/index.php/topic,7430.0.html

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: ST44 "Player train init failed!"
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Sierpnia 2009, 17:26:00 »
Zwróć uwagę na to jaki model chcesz poprowadzić, a dokładniej czy w nazwie modelu (czyli plikach chk/t3d/mmd) nie ma "dumb".