« Odpowiedź #79 dnia: 01 Lipca 2010, 14:01:38 »
Obecnie przepisy są zmienione. HK przeprowadza się tak aby maszynista wyraźnie odczuł hamowanie.
Zależy od przewoźnika. Także nie jest prawdą, że wszędzie obowiązuje przepis aby maszynista "wyraźnie odczuł hamowanie". Nie ma jednolitej instrukcji o hamulcach na sieci. Każdy przewoźnik ma obowiązek wydać swoją, którą musi zatwierdzić UTK. Stąd często te rozbieżności w kwestii hamowania kontrolnego. Pomijam fakt, że 95% przewoźników zjechało równo Cw1 i tylko pozmieniali niektóre zdania, żeby nie było ;).
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2010, 19:16:32 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76