Autor Wątek:  Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.  (Przeczytany 182251 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #90 dnia: 02 Lipca 2010, 19:24:21 »
Prędkość jazdy taboru de facto ustalają przepisy, profil trasy, wymagany % masy hamującej, konstrukcja taboru (w tym jego stan) oraz przewoźnik występujący do PKP PLK celem zakupienia rozkładu dla swojego pociągu. Przewozy Regionalne postanowiły w większości przypadków ograniczyć prędkość swoich pociągów (prowadzonych EZT EN57) do 100km/h mimo, że nie ma takiego "paragrafu". W rozkładzie jazdy pomimo, że drogowa wynosi np 160km/h kibelek i tak pojedzie max 100km/h.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #91 dnia: 02 Lipca 2010, 21:23:06 »
SKM to SKM, a nie osobowy :P
Przepraszam, czy SKM wozi gruz? Przecież to taki sam osobowy, tylko należący do innego przewoźnika. Dodatkowo należy "jeszcze" do Grupy PKP.
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2010, 21:29:24 wysłana przez MArt »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #92 dnia: 02 Lipca 2010, 23:18:45 »
Przepraszam, czy SKM wozi gruz?
Oczywiście — jako bagaż ręczny. Większe ilości można przewieźć po uiszczeniu odpowiedniej opłaty, zgodnie z taryfą przewozową.

Przecież to taki sam osobowy, tylko należący do innego przewoźnika. Dodatkowo należy "jeszcze" do Grupy PKP.
No właśnie inny. Uruchamia go PKP SKM w Trójmieście, a nie PR. Dodatkowo nie nazywa się REGIO. Jeździ do 110 km/h, a nie 100 km/h. Porusza się w dużej mierze po torach wydzielonych. Jego głównym celem są przewozy wewnątrz aglomeracji, a nie ruch lokalny.

Chodziło mi tylko o to, że każdy ustala jak chce… SKM sobie jeździ 110, PRy wolą 100.
« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2010, 23:46:08 wysłana przez youBy »
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Szociu

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 828
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 54
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #93 dnia: 21 Lipca 2010, 11:07:32 »
Ekhm, prędkość 128 km/h na EU07?

Do dyskusji na temat taśm jest inny wątek- przenoszę.
/ Żuk
« Ostatnia zmiana: 21 Lipca 2010, 19:03:44 wysłana przez Żuk »
Pozdrawiam.
Piotrek

Offline taper

  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #94 dnia: 21 Lipca 2010, 11:54:44 »
Ekhm, prędkość 128 km/h na EU07?

Hmm, błąd wskazania, "leciałem" równo jak na tempomacie ;P

Offline Kipek von Chojna

  • Wiadomości: 139
  • Kiperancki Kipek
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #95 dnia: 21 Lipca 2010, 12:03:10 »
Grube "podeszwy" miał, bo pewnie siódemka po rewizji była... ;)
:)

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #96 dnia: 21 Lipca 2010, 12:06:41 »
Grube "podeszwy" miał, bo pewnie siódemka po rewizji była... ;)

Grube buty zwiększają tylko prędkość rzeczywistą, a nie tą rejestrowaną na taśmie.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline MaSzynowicz

  • Wiadomości: 162
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #97 dnia: 21 Lipca 2010, 15:37:31 »
Pojazd: ED72-014
Długość: 85,2m
Sceneria: Drawinowo
Służba: InterRegio Włodowice - Drawinowo
Uwagi: Zaraz po przyspieszeniu do 60 km/h hamowanie kontrolne do 30km/h. Zwolnienie biegu pociągu do 20km/h spowodowane sygnalizacją wadliwych urządzeń na przejeździe.
Tam, gdzie pojechałeś te 128km/h to chyba z górki miałeś ;D.

Radzę zapoznać się z regulaminem, bo zbiera się Tobie.
Tniemy cytaty!
/ Żuk
« Ostatnia zmiana: 22 Lipca 2010, 11:55:26 wysłana przez MaSzynowicz »

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #98 dnia: 03 Sierpnia 2010, 17:50:18 »
EU07-111
poc. nr 65113 "Mała Panew"

Offline taper

  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #99 dnia: 28 Sierpnia 2010, 19:39:54 »
Sceneria: Krzyżowa
Lokomotywa: EP07-1040
Skład: 5x111A
Służba: Pociąg pośpieszny z Markowa Górnego do Markowa Dolnego.
Uwagi: Hamowanie kontrolne z 60 do 30 km/h.

Hmm, a na początku to tak ostro ruszałeś, czy poślizg? No i hamowanie kontrolne jest poniżej 30kmph.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #100 dnia: 28 Sierpnia 2010, 19:42:51 »
Tak poślizg. A co do rozruchu to zawsze ruszam delikatnie a potem daję po kreskę i się zdarzy że się poślizgnę ;) Co do HK to nie zawsze uda się idealnie wyluzować.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline taper

  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #101 dnia: 28 Sierpnia 2010, 19:55:35 »
Co do HK to nie zawsze uda się idealnie wyluzować.
Hmm, nie chodzi że jest źle(niech się znawcy co do HK wypowiedzą), tylko prędkość niedokładna źle podana Chyba nic by się nie stało gdybyś napisał 27kmph. No i podajcie długość Mechaniku. ;P

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #102 dnia: 28 Sierpnia 2010, 20:03:27 »
No i podajcie długość Mechaniku. ;P
94,075 m.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6343
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 374
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #103 dnia: 29 Sierpnia 2010, 03:25:42 »
gdybyś napisał 27kmph.

Cytat: http://en.wikipedia.org/wiki/Kilometres_per_hour
The kilometre per hour (American English: kilometer per hour) is a unit of speed or velocity, expressing the number of kilometres traveled in one hour. The unit symbol is km/h or km·h−1; however, the colloquial abbreviations "kph" and "kmph" are sometimes also used in English-speaking countries, in analogy to miles per hour (mph).

Cytat: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kilometr_na_godzin%C4%99
W języku angielskim używane są również oznaczenia kph oraz kmph (przez analogię do mph).

Jesteśmy państwem angielskojęzycznym?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #104 dnia: 29 Sierpnia 2010, 07:14:13 »
Przy HK prędkość przy której jest robiona powinno się obniżać o 50% czyli z 60 na 30 czy z 40 na 20. A wiadomo, że nie zawsze da się idealnie to wykonać.
PS. HK powinno się robić na Hamulcu Pneumatycznym.

Offline Mihau

  • Wiadomości: 1696
  • Grafika - brak ciągnie z procka
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #105 dnia: 29 Sierpnia 2010, 08:32:25 »
Przy HK prędkość przy której jest robiona powinno się obniżać o 50% czyli z 60 na 30 czy z 40 na 20. A wiadomo, że nie zawsze da się idealnie to wykonać.
PS. HK powinno się robić na Hamulcu Pneumatycznym.
To było dawno i nie prawda...
Cytat: Cw-1
§36.
Hamowanie kontrolne


1.   W celu upewnienia się czy hamulec zespolony pociągu działa prawidłowo, wykonuje się hamowanie kontrolne pociągu. W zależności od okoliczności nakazujących wykonanie hamowania kontrolnego, hamowanie to wykonuje się z różnych prędkości.

2.    Hamowanie kontrolne pociągu wykonuje się w następujących okolicznościach
a)   po wyjeździe pociągu ze stacji początkowej,
b)   po każdej próbie hamulców,
c)   po zmianie drużyny trakcyjnej.
Hamowanie wykonuje się na pierwszym odcinku toru po osiągnięciu prędkości nie większej jak 60 km/h, w taki sposób, aby maszynista wyraźnie odczuł hamowanie pociągu, ale jednocześnie tak, aby w miarę możności nie spowodować zatrzymania pociągu. Hamowanie należy wykonać przy pomocy hamulca zespolonego (pneumatycznego), stosując hamowanie służbowe.
Na pierwszym odcinku, na którym prędkość rozkładowa pociągu wynosi co najmniej 130 km/h hamowanie kontrolne należy przeprowadzić z prędkości 130 km/h, tak aby zmniejszyć prędkość do 90 - 100 km/h. Nie wykonuje się tego hamowania, jeśli wcześniej przeprowadzano hamowanie pociągu z prędkości co najmniej 100 km/h.

3.    Hamowanie kontrolne pociągu z prędkości rozkładowej wykonuje się:
a)   przy zbliżaniu się do stacji węzłowej,
b)   przy zbliżaniu się do miejsca planowego zatrzymania,
c)   przed wjazdem na odcinek o pochyleniu toru co najmniej 5%o, na którym znajdują się sygnalizatory.
Hamowanie kontrolne wykonuje się w wyżej wymienionych okolicznościach tylko wtedy, gdy hamulce nie były używane przez okres co najmniej pół godziny w pociągach towarowych i 1 godziny w pociągach pasażerskich. Hamowanie należy wykonać w odległości odpowiednio przed stacją węzłową, miejscem planowego zatrzymania lub pochyleniem toru co najmniej 3,5 km dla pociągów pasażerskich i 7 km dla pociągów towarowych, wykonując hamowanie służbowe, tak aby maszynista wyraźnie odczuł hamowanie pociągu.
Strażak-ratownik, kierowca OSP Susz

Offline taper

  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #106 dnia: 29 Sierpnia 2010, 09:55:34 »
gdybyś napisał 27kmph.
Jesteśmy państwem angielskojęzycznym?
Więc tak. Język angielski jest na tyle rozpowszechniony w słownictwie polskim, że zamienienie km/h na kmph nie powinno być aż tak rażące. Może to był i mój błąd, iż tak napisałem, ale jak to napisane "kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem". Zgadzam się z określeniem, że bardziej naukowe było by takie określenie km·h−1, jednakże nawet cytując Cię, to jest kupę angielszczyzny.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #107 dnia: 29 Sierpnia 2010, 21:03:18 »
No i podajcie długość Mechaniku. ;P
94,075 m.
Długość z reguły zaokrąglamy do pełnych metrów w górę.

gdybyś napisał 27kmph.
Jesteśmy państwem angielskojęzycznym?
Więc tak. Język angielski jest na tyle rozpowszechniony w słownictwie polskim, że zamienienie km/h na kmph nie powinno być aż tak rażące. Może to był i mój błąd, iż tak napisałem, ale jak to napisane "kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem". Zgadzam się z określeniem, że bardziej naukowe było by takie określenie km·h−1, jednakże nawet cytując Cię, to jest kupę angielszczyzny.
Napisane też jest, aby napominać swojego bliźniego :P

Jesteśmy państwem angielskojęzycznym?
Jesteśmy forum ;]
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #108 dnia: 06 Września 2010, 20:54:22 »
Tabor: EU07-150
Trasa: Klonowo - Markowo Górne
Opis: Wakacyjny pociąg pośpieszny do Markowa
A gdzie HK?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #109 dnia: 18 Września 2010, 16:45:14 »
Sceneria: Bałtyk
Lokomotywa: 181 020-9 (przewoźnik Lotos)
Skład: 2xGags + 20xZaes
Brutto: 1610,2 ton
Ilość osi: 94
Długość składu: 298,3 metrów
Relacja: Zduńska Wola Karsznice - Czechowice Dziedzice.
Proszę podać daty rewizji wagonów.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #110 dnia: 18 Września 2010, 17:53:40 »
@Patrykos trochę się chyba zgapiłeś bo Vmax 90 ;-)
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #111 dnia: 18 Września 2010, 19:25:05 »
Proszę podać daty rewizji wagonów.
Rewident nie złożył uwag co do stanu wagonów, a ja nie mam wiedzy na ten temat. O co Ty mnie prosisz? :P
Szogun, a tam czepiasz się. Jak CTL może jeździć 95, to ja też.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #112 dnia: 18 Września 2010, 19:30:22 »
O co Ty mnie prosisz? :P
O daty rewizji wagonów, gdyż mogło dojść do złamania przepisów zapewniających bezpieczeństwo ruchu.

Szogun, a tam czepiasz się. Jak CTL może jeździć 95, to ja też.
O ile spełnisz wszystkie warunki.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #113 dnia: 18 Września 2010, 20:53:47 »
Odchodząc troszkę na bok:
Podczas jazd ET22 sprawdźcie czy potwierdza się fakt, że taśma prędkościomierza wskazuje, że jechaliśmy o jakieś 8 km/h szybciej, niż wskazuje prędkościomierz.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 573
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #114 dnia: 18 Września 2010, 20:56:51 »
Tak jest. W dziale Test o tym rozmawialiśmy i podałem poprawione wpisy wskazówki prędkościomierza do MMD (gdzieś je mam na swoim kompie).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #115 dnia: 18 Września 2010, 23:23:12 »
Sceneria: Zwierzyniec Osobowy
Lokomotywa: EU07-351
Skład: TLK 51100 (6 wagonów 1xxa.)
Opis misji: HK z 60km do 10km.

1. VmaxManewry = 20 km/h. Ty masz 40.
2. VmaxOsobowy = 100km/h. Ty masz 120.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #116 dnia: 18 Września 2010, 23:25:19 »
1. VmaxManewry = 20 km/h. Ty masz 40.
Być może się mylę, ale są 3 prędkości manewrowania - 25 km/h, 40 km/h i 65 km/h.
A to przepraszam, nie wiem skąd mi się to 65 wzięło :)
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2010, 06:43:59 wysłana przez Patrykos »
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #117 dnia: 18 Września 2010, 23:46:12 »
Podczas manewrów nie można przekroczyć prędkości 40 km/h więc, 65 km/h jest nieprawidłowe. Ale, ale.

Cytat z Pr-2 (R-34):

Cytuj
Prędkość jazd manewrowych nie może przekraczać 25 km/h, poza uwzględnieniem następujących przypadków, w których dopuszcza się maksymalną prędkość do:
1) 40 km/h - przy jeździe pojazdu trakcyjnego luzem lub ciągniętego składu manewrowego na hamulcu zespolonym po torze wolnym bez jazdy po rozjazdach, o czym kierujący pojazdem trakcyjnym został powiadomiony,
2) 20 km/h - przy jeździe przez przejazdy i przejścia niestrzeżone.
3) 15 km/h - przy jeździe składu manewrowego po torze głównym o spadku ponad 2,5‰ jeżeli pojazd trakcyjny nie mógł być umieszczony od strony spadku.
4) 10 km/h - przy wykonywaniu manewrów z pojazdami kolejowymi zajętymi przez podróżnych. Prędkość ta nie dotyczy pojazdów kolejowych zajętych przez podróżnych, jeżeli przetaczanie odbywa się po zabezpieczonej drodze przebiegu lub z blokadą drzwi sterowaną z kabiny maszynisty.

Na tej misji przejeżdżamy przez rozjazdy, więc Vmax = 20km/h :)

Offline MArt

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #118 dnia: 19 Września 2010, 03:04:50 »
Prędkość jazd manewrowych nie może przekraczać 25 km/h

Na tej misji przejeżdżamy przez rozjazdy, więc Vmax = 20km/h :)
Nie zgodzę się. Po rozjazdach, nie przejazdach. W tym wypadku 25km/h. No chyba, iż po drodze występuje sytuacja z punktu 2, wtedy oczywiście 20 km/h. Ale na Zwierzyńcu taka sytuacja nie występuje, czyli 25km/h
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2010, 03:13:09 wysłana przez MArt »

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2207
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Komisja ds. Badania Taśm ze Służb.
« Odpowiedź #119 dnia: 19 Września 2010, 08:01:56 »
Powoływał bym się raczej na instrukcje ruchowe, takie jak Ir-1, Ir-9 opracowane na podstawie Rozporządzenia o prowadzeniu ruchu, niż na instrukcjach obowiązujących u przewoźników..zasady nie muszą być wszędzie takie same.

Co do przejazdów przez rozjazdy, to myślę, że rozsądniej będzie stosować 20 km/h, bo i tak na większości stacji w RTS znajduje się zapis o stosowaniu jazd manewrowych do 20km/h.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.