Autor Wątek:  Wydzielone z: Błędy znalezione  (Przeczytany 3098 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zbyszek300

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Błędy znalezione
« dnia: 04 Lipca 2009, 11:21:08 »
Witam. Jeśli mogę nadmienić, jest mały błąd. który po poprawieniu byłby bardziej realistyczny. (błąd byłby bardziej realistyczny?) To znaczy skład, który prowadzimy w rzeczywistości po przejechaniu semafora z czerwoną sygnalizacją (sygnał S1) powinien automatycznie się zatrzymać. W naszym symulatorze tego nie ma. Możemy przejechać sygnał świetlny czerwony i nic - albo wpadniemy na inna lokomotywowe, albo przeskoczymy na inny tor przy rozjeździe. co który jest zamknięty dla naszego toru Powinniśmy się wykoleić, a skład po_prostu przeskakuje na inny tor._Piszę, że aktualnie mam najnowszy udostępniony symulator z programem Rainsted i dizelpack. Dziękuję.

Błąd to jest, ale w Twojej pisowni. A raczej multum błędów.
Wydzielam.
ZiomalCl
« Ostatnia zmiana: 04 Lipca 2009, 15:49:20 wysłana przez ZiomalCl »

Offline Darth Luk

  • Wiadomości: 367
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Lipca 2009, 11:52:04 »
A jest coś takiego na Polskich torowiskach? Owszem słyszałem o czymś takim ale np. w metrze...
Zapraszam na Mgławicę Mocy http://mglawicamocy.pl

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Lipca 2009, 12:39:22 »
a) zwrotnice mozna, nie wiem jak to sie po polsku nazywa, tu mowimy "aufschneiden", czyli "rozciac". Nie robi jej to za dobrze, jesli nie jest do tego przystosowana (te z czarno-zoltym ciezarkiem sa, te z czarno-bialym nie), ale sklad sie nie wykolei od tego.
b) Co do zatrzymania po przejechaniu sygnalu "stoj" na semaforze: W Polsce tego nie masz, jest tylko SHP, ktore sprawdza, czy widziales semafor, ale nie wie, czy jest jazda czy stoj czy co, a nawet czy napewno widziales, czy tylko zareagowales na brzeczyk. Na zachodzie wiekszosc kolei ma cos takiego, w Niemczech mamy PZB, przy semaforze pokazujacym sygnal "stoj" jest zalaczony obwod rezonansowy elektromagnetyczny 2000Hz wywolujacy zatrzymanie pociagu (oczywiscie, jesli jest zainstalowane i zalaczone PZB w pociagu, ale to maja praktycznie wszystkie, nawet parowozy, inaczej tylko wolno na wybranych trasach i tylko <100km/h).
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Lipca 2009, 12:39:44 »
Gdyby było takie zabezpieczenie, to by nie doszło do tragedii w 2005 roku w Gliwicach, gdzie zderzyły się dwa pociągi. Jeden przebił S1 a drugi miał ustawioną drogę, więc coś pomyliłeś ;)
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline RooteK

  • Wiadomości: 1238
    • Zobacz profil
    • Nieoficjalna strona węzła kolejowego Jaworzno.
  • Otrzymane polubienia: 21
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Lipca 2009, 13:53:56 »
Cytuj
tu mowimy "aufschneiden", czyli "rozciac"

U nas się chyba mówi "rozprucie" ;)

Zgadzam się z przedmówcami. Jedyne co może zatrzymać automatycznie skład po minięciu S1 to nieskasowanie czuwaka bądź lampki SHP.

Offline Tomiexpress

  • Wiadomości: 91
    • Zobacz profil
    • kilka fotek kolejowych w tym jt42c66
  • Otrzymane polubienia: 0
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Lipca 2009, 14:21:21 »
Cytuj
tu mowimy "aufschneiden", czyli "rozciac"

U nas się chyba mówi "rozprucie" ;)

Tak u nas mówi się rozprucie :)
Pozdrawiam Tomiexpress

Monczan_SP32

  • Gość
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Lipca 2009, 14:24:41 »
To jeszcze dodam, jakby Quork nie mógł skojarzyć słowa, że u nas zwrotnice można "auftrennen". ;-)

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Lipca 2009, 14:36:17 »
Zgadzam się z przedmówcami. Jedyne co może zatrzymać automatycznie skład po minięciu S1 to nieskasowanie czuwaka bądź lampki SHP.

Jest jeszcze radio-stop.
Pozdrawiam, Karol

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Wydzielone z: Błędy znalezione
« Odpowiedź #8 dnia: 04 Lipca 2009, 14:47:33 »
Tyle, że on 'automatycznie' (bez ingerencji człowieka) nie działa.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76