Autor Wątek:  Tworzenie tekstury nieba  (Przeczytany 2538 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Tworzenie tekstury nieba
« dnia: 30 Czerwca 2009, 12:29:51 »
Witam.
Chciałem stworzyć kilka tekstur nieba do symka.
Tylko mam pewien problem. W jaki sposób zrobić, aby lewa strona nieba była taka sama jak prawa. Bo bez poprawek wychodzi coś takiego jak w załączniku.

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tworzenie tekstury nieba
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Czerwca 2009, 12:35:59 »
To proste - wyslac mi surowiec i poczekac 36 do 48h
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Tworzenie tekstury nieba
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Czerwca 2009, 21:34:02 »
@Quork QTar, a czy mógłbyś napisać jak to zrobić ?? Nie chodzi o to, że nie chcę przyjąć twojej pomocy, ale chciałbym się czegoś nowego nauczyć :)

Offline Quork QTar

  • Wiadomości: 201
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tworzenie tekstury nieba
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Czerwca 2009, 21:43:51 »
Zalezy. Jak masz zachmurzenie duze, praktycznie zamknieta pokrywe chmur, to bierzesz, kopiujesz prawych dziesiec procent zdjecia, odbijasz wobec pionu, i wklejasz z lewej strony jako nowa warstwe. Gumka z jak najmiekksza granica i duzym promieniem potem wymazujesz prawy brzeg tej nowej warstwy; tym sposobem jest plynne i niewidoczne przejscie, nie widac, ze to wklejone.
Jak z koleji masz zdjecie z pojedynczymi, rozroznawalnymi chmurami, to narzedziem "maska dowolna" lub "maluj maske" kopiujesz chmurki z prawej, a dalej tak samo.
Znaczy sie, krotko mowiac, bierzesz prawych 10% i odbite wklejasz z lewej tak, zeby nie bylo widac krawedzi wklejenia (mozna tez lewe z prawej oczywiscie); przy slabo strukturowanych chmurach wystarczy prostokat, przy widocznych strukturach musisz jechac wzdluz granic struktur.
Zostan, Neda/Spojrz na to miasto
Na wstrzesione fundamenty palacow/Na wysokosc platanow Teheranu
Zwa nas "kurzem", a jesli maja racje/Zanieczyscmy powietrze gnebicielom
Nie idz, Neda