« Odpowiedź #5 dnia: 23 Czerwca 2009, 23:59:37 »
Przypominam, że amperomierze stosowane na lokomotywach to bardziej 'wskaźniki' niż 'mierniki'. Co za tym idzie ich wskazania mogą się znacznie różnić mimo, że wartość prądu jest identyczna dla obu. Dlatego nie ma co się szczypać ;). Dokładność była chyba rzędu 1,5-2,5 wartości mierzonej lub zakresu pomiarowego ;) (powiem ze 100% pewnością jak ktoś podeśle fotkę z wyraźną symboliką na tarczy amperomierza).
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76